Diferencies ente revisiones de «Les Reines d'Amarna»

Contenido eliminado Contenido añadido
m apostrofación
m les manos => les manes
Llinia 56:
Esiste una hipótesis sobre'l tresformamientu de Nefertiti en correxente nos finales años de Ajenatón pa terminar gobernando en solitariu a la muerte d'este, convirtiéndose en parte l'entá ignoto faraón [[Semenejkara]]. Dicha hipótesis sofita tamién el casu [[Dahamunzu]], una apelación qu'anguaño ye reconocida como una vocalización del idioma hitita pa la frase exipcia ''ta hemet nesu (la esposa real)''.
 
Nun esfuerciu desesperáu pa controlar el poder que se-y taba diendo de les manosmanes, [[Nefertiti]] apela un reinu estranxeru pa reforzar la so posición interna. Prontamente dempués de la muerte del príncipe hitita [[Zannanza]], sume Nefertiti probablemente morriendo.
 
[[Archivu:dibujo de tumba.jpg|thumb|center|750px|Dibuxu proveniente del relieve de la tumba real de Amarna.<ref>Funeral de la segunda fía de Nefertiti y Ajenatón, la princesa [[Meketatón]]. Reparar en primer llugar al padre despidiéndose de la so fía, siguíu de la so esposa Nefertiti y les sos hermanes-princeses. La imaxe qu'espresa murnia na familia real ye única, y amuesa el xiru escepcional de la iconografía real. El faraón, maríu y padre despidiéndose de la so fía muerta. Periodu de Amarna. Dinastía XVIII</ref>]]