Diferencies ente revisiones de «Masái»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo apostrofación
m les manos => les manes
Llinia 68:
Los masáis falen el [[idioma masái]], pero tamién como llingua de comunicación esterior el [[suahili]], una llingua propia de [[Kenia]], [[Tanzania]] y dalgunos de los estaos de la contorna. Toos el xefes de les tribus saben falar l'[[Idioma inglés|inglés]]. Cola so escritura, pasa lo mesmo que cola so llingua; yá ta desenvuelta, pero ellos nun la utilicen porque nun saben.
 
Les dances son bien frecuentes. Baillen formando círculos. Dos o tres homes entren nel círculu y salten siguiendo'l ritmu. Col cuerpu ríxidu y rectu, les manosmanes agabitaes a los llaos, les rodíes xuntes, y un puñáu de yerba fresco pulsiada debaxo les axilas. Los pescuezos de les muyeres bazcuyen escontra alantre y escontra tras siguiendo'l ritmu de los tambores. Dalgunes traen hasta una docena de collares.
 
Dos preseos que tienen los masáis y que son bien importantes en delles de les dances que faen, son los tambores y una especie de pianos. Los tambores tán fechos de madera, la base, y de piel d'animal la plataforma onde piquen. Sicasí, los pianos tán formaos, los grandes, por un medianu cascu de tortúa, vacíu per dientro, con una plataforma de madera y unos cachos de fierro puestos de tal manera que cuando-y los pulsia, suena una nota musical. La diferencia que tienen los pequeños, ye qu'estos nun tienen el cascu de tortúa.