Diferencies ente revisiones de «Prismáticos»

Contenido eliminado Contenido añadido
m aníu => aniellu
m les manos => les manes
Llinia 25:
La clasificación basar nel nivel d'ampliación d'imaxe y el diámetru del oxetivu, midíu en [[milímetru|mm]]; indicar con dos númberos separaos por una '''X'''. Por casu, un par de prismáticos de ''12X50'' (nómense como ‘’dolce per cincuenta‘’), tienen un nivel d'ampliación de ''12X'' (12 aumentos) y un par d'oxetivos de 50 mm de diámetru.
 
Los prismáticos de menor algame son de '''3X10''' y úsense nos teatros o los circos. Los de '''7X50''' y '''10X50''' son pa la observación amateur casera, y usen pa observaciones astronómiques sencielles. Los de '''12X50''' hasta '''20X50''' pa la esploración. Tolos anteriores sostener coles manosmanes, sicasí, esisten prismáticos tan grandes como '''20X80''', '''20X140''', que se sostienen en trébedes, por cuenta del so pesu. Nos binoculares de magnificación variable como los '''8-24X50''' aprovéchase una configuración interna móvil p'apurrir un binocular que magnifica dende 8x hasta 24x utilizando'l cuerpu d'un solu binocular. Esti tipu de binoculares son útiles si riquir d'un equipu d'usos múltiples.
 
El nivel d'ampliación prácticu ye hasta 10X. Los modelos sostenibles coles manosmanes son d'hasta 20X. Los modelos cimeros a esti nivel son tan sensibles al movimientu que cuando se suxetar coles manosmanes, inclusive firmemente, tresmiten temblones a la imaxe reparada, provocaos polos mínimos movimientos naturales del cuerpu. Por esa razón, los prismáticos potentes suelen afitase a trébedes qu'eviten la vibración. De la mesma, esisten modelos que tienen dispositivos estabilizadores d'imaxe.
 
== Usos ==