Diferencies ente revisiones de «Seleición masculina de fútbol d'Italia»

Contenido eliminado Contenido añadido
m apostrofación
m les manos => les manes
Llinia 358:
Llegaba una nueva cita mundialista, a la que se presentaba como vixente campeón. La '''[[Copa Mundial de Fútbol de 1986|Copa Mundial de 1986]]''' de '''[[Méxicu]]'''. El país llatinoamericanu convertíase asina nel primer país n'allugar 2 cites mundiales, una y bones la primeramente escoyida p'acoyer l'eventu, [[Colombia]], finalmente tuvo que tornar ante la imposibilidá de cumplir colos requisitos qu'esixía la [[FIFA]].
 
Como interés, diose una circunstancia que se convertiría dende entós nun clásicu ente los aficionaos asistentes a una cortil deportiva. «[[La fola]]», consistente en cientos d'aficionaos llevantando les manosmanes de manera sincronizada, como un fenómenu colectivu que da la vuelta a tou la cortil deportiva y qu'anguaño s'estableció mundialmente como una forma d'espresar l'allegría y gocie de los aficionaos.
 
En cuanto al aspeutu puramente futbolísticu, Italia quedó encuadrada nel [[Copa Mundial de Fútbol de 1986#Grupu A|Grupu A]] xuntu cola [[Seleición de fútbol d'Arxentina|seleición arxentina]], la [[Seleición de fútbol de Bulgaria|seleición búlgara]] y la [[Seleición de fútbol de Corea del Sur|seleición surcoreana]]. Mientres la primer fase del tornéu, [[Alessandro Altobelli]] alzar na gran figura italiana al ser l'autor de tolos tantos italianos. Un empate a 1 gol frente a los búlgaros, y frente a l'Arxentina de [[Diego Armando Maradona]], xunir a la victoria por 2-3 frente a los surcoreanos pa clasificase como segunda de grupu pa los octavos de final del tornéu.