Diferencies ente revisiones de «The Great Train Robbery»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Wéstern +Western)
m les manos => les manes
Llinia 13:
*Sec. 2 (toma única, planu xeneral con llixera panorámica de reencuadre a la derecha). Detrás del depósitu d'agua que sirve p'alimentar la máquina escuenden los lladrones, llega'l tren, aprovir d'agua y el lladrones xuben.
*Sec. 3 (toma única, planu xeneral y usu de fora de campu). Nel interior d'unu de los vagones, un emplegáu oi'l ruiu de los lladrones, trata de torgar el robu cuando aquéllos aprucen disparando les sos armes, mancar y cai al suelu. Intenten abrir la caxa y nun pueden. Asitien un esplosivu y salen del encuadre. La caxa abrir tres la esplosión y fáense col botín.
*Sec. 4. Planu A. El tren paróse y el lladrones dan instrucciones al maquinista por que dixebre la locomotora del restu del convói. Planu B. Los viaxeros baxen de los vagones y asítiense nes víes coles manosmanes n'alto; el atracadores van robando les sos pertenencies. Unu de los viaxeros intenta fuxir corriendo, pero cai abatíu polos disparu de los lladrones. Planu C. El lladrones lleguen a la máquina, que se pon en marcha y abandona el llugar.
*Sec. 5. Planu A (planu xeneral y llixera panorámica a la izquierda). El tren pa, pósense'l lladrones y baxen por un terremplén en direición a un monte. Planu B (planu xeneral y panorámica a la izquierda). Nel monte averen los lladrones, traviesen un regueru y lleguen hasta los caballos.
*Sec. 6. Planu A (planu xeneral). Na oficina, el radiotelegrafista trata d'incorporase pa dar la voz d'alarma, pero cai al suelu. Llega una neña, intentar alicar y desamarrar. Planu B (planu xeneral). Nun local celebra un baille d'estilu country. Llega'l radiotelegrafista, avisa del atracu y salen los homes corriendo.