Diferencies ente revisiones de «Catalina Howard»

m
rellación" en cuenta de "relación" (que nun ta nel DALLA)
m (Preferencies llingüístiques: casi => cuasi)
m (rellación" en cuenta de "relación" (que nun ta nel DALLA))
Enrique, vieyu y gruesu, enllenó a la so nueva esposa de xoyes y otros regalos desaxeradamente caros. El rei desconocía'l pasáu de Catalina, a quien consideraba una reina nuevo y virtuoso.
 
A pesar de toes eses riqueces, Catalina atopó qu'el so matrimoniu nun-y satisfaía. Ofendía-y el cuerpu del so maríu y buscaba entretenimientos amorosos en cualesquier parte. Empecipió un romance con unu de los cortesanos favoritos del rei, Thomas Culpeper. Mientres la so relaciónrellación con Culpeper avanzaba, antiguos güéspedes de la casa de la so güela contautaron con Catalina. Pa consiguir el so silenciu, contrató a dalgunos d'ellos. Los sos antiguos amantes Henry Mannox y Francis Dereham ente ellos.
 
En [[1541]] aumentaron los rumores sobre la conducta de la reina. Unu de los antiguos compañeros de Catalina reveló la relaciónrellación que la reina caltuviera con Francis Dereham. Nun principiu, el rei nun quixo creelo hasta que les evidencies fueron demasiáu clares pa negar el fechu.
 
Catalina foi puesta so vixilancia nos sos aposentos, acompañada tan solo d'una de les sos dames de compañía. Foi entrugada polos conseyeros del rei en numberoses ocasiones. #Falar de divorciu y de exiliar a Catalina, hasta que s'afayó una carta d'amor que lu escribiera a Culpeper. Foi acusada d'adulteriu que, nel casu de la reina, significaba traición.