Diferencies ente revisiones de «César Borgia»

Contenido eliminado Contenido añadido
m nome oficial según l'INE
m "rellación" en cuenta de "relación" (que nun ta nel DALLA)
Llinia 121:
Finalmente, el duque algamó un alcuerdu, y apurrió Forli, Cesena y Bertinoro en cuenta de la so lliberación el 19 d'abril de 1504. Forlimpopolo fuera tomada polos venecianos en xineru, y poro, nun pudo ser una baza nes negociaciones.
 
=== La relaciónrellación de César colos Reis Católicos tres la muerte d'Alejandro VI. Prisión española ===
En septiembre de 1503, escribíen los Reis Católicos al so embaxador en Roma, Francisco de Rojas, que teníen a bien recibir al duque al so serviciu. Pero tando acampaos cerca de Roma los exércitos español y francés, César abandonó Roma y coló a xunise a los franceses a cargu del marqués de Mantua [[Francisco II Gonzaga]], cuando s'esperaba que se xuniera a les españoles al cargu de [[Próspero Colonna|Prósperu Colonna]], anque'l [[Bernardino López de Carvajal|cardenal Carvajal]], líder de los cardenales españoles, yá previera una maniobra asina.
 
Llinia 163:
** Lucrecia Borgia (Lucrezia Borgia, n'italianu) contraxo matrimoniu con Bartolomeo Ottoboni
* '''Camila Borgia'''<ref>http://www.sunelweb.net/modules/sections/index.php?artid=9633</ref> ([[1502]] - [[1573]]), yera fía d'una muyer casada de nome Drusila, dama de compañía de [[Lucrecia Borgia]], reconocida en [[1539]] como fía de César, foi monxa y abadesa del Monasteriu de San Bernardino de [[Ferrara]].
* '''Giovanni Borgia''' ([[1498]] - [[1548]]), o Juan Borgia, llamáu'l «infante romanu», supuestamente fíu de la so relaciónrellación incestuosa cola so hermana Lucrecia.
 
== Ascendencia ==
Llinia 188:
* César y Lucrecia taríen namoraos realmente. Pero ella desabrió d'él cuando César dio muerte al so segundu home, [[Alfonso de Aragón y Gazela, príncipe de Salerno|Alfonso d'Aragón]], motiváu polos celos, ante'l fondu amor del so maríu.
 
* Tamién nos reflexa cómo ye asesináu'l so hermanu Juan pol so hermanu menor, Jofré, por cuenta de los celos que nél provocaba la relaciónrellación del so hermanu cola so esposa [[Sancha de Aragón y Gazela|Sancha]].
La visión que Puzo danos del conxuntu de la familia Borgia ye un pocu más humana de la que s'espón de normal, yá que los trata dende un puntu de vista más humanu y lóxicu, fora de los mitos comunes o xustificándolos, en dellos casos. Sicasí, el llibru ensértase dientro de la sistemática de les obres de Puzo, que presenten un personaxe virtuosu, arteru, en redol a que la so evolución desenvuélvesse la hestoria (César); a un sabiu, calculador y apegáu a la familia (Alejandro) y a un némesis del protagonista, xeneralmente d'actitúes llaines y carauterístiques sicopátiques (Juan); polo que podría, tamién, cuestionase'l valor históricu.