Diferencies ente revisiones de «Dispersión de Rayleigh»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: efectu => efeutu
m "rellación" en cuenta de "relación" (que nun ta nel DALLA)
Llinia 9:
Si'l tamañu de les partícules ye mayor que'l llargor d'onda, la lluz nun se dixebra y toes los [[Llonxitú d'onda|llargores d'onda]] nun s'esvalixen, como cuando al travesar una nube, esta vese blanca, lo mesmo pasa cuando traviesa los granos de sal y d'azucre. Por que la lluz esvalíxese, el tamañu de les partícules tien de ser similar o menor que'l [[Llonxitú d'onda|llargor d'onda]].
 
El grau de dispersión de Rayleigh que sufre un rayu de lluz depende del tamañu de les partícules y del llargor d'onda de la lluz; en concretu, del coeficiente de dispersión y polo tanto la intensidá de la lluz tremao depende inversamente de la cuarta potencia del llargor d'onda, relaciónrellación conocida como '''Llei de Rayleigh.''' La dispersión de lluz por partícules mayores a un décimu del llargor d'onda #esplicar cola teoría de Mie, que ye una esplicación más xeneral del espardimientu de radiación electromagnético.
 
La intensidá I de la lluz tremao por una #pequeñu partícula nun fexe de lluz de llargor d'onda λ ya intensidá I0 vien dada por: