Diferencies ente revisiones de «Econometría»

Contenido eliminado Contenido añadido
m "rellación" en cuenta de "relación" (que nun ta nel DALLA)
m "rellación" en cuenta de "relación" (que nun ta nel DALLA)
Llinia 78:
Nel que <math>\beta_{0}</math> ye una constante, que tamién hai que pescudar. Dacuando resulta preséu, por motivos estadísticos, suponer que siempres hai una constante nel modelu, y oldear la hipótesis de si ye distinta, o non, de cero pa reescribilo acordies con ello.
 
Amás, suponse qu'esta relaciónrellación nun ye del tou determinista, esto ye, va esistir siempres un ciertu grau d'error aleatoriu (en realidá, entiéndese que tapa a toes aquelles variables y factores que nun se pudieron incluyir nel modelu) que se suel representar añediendo a la suma una lletra representa una [[variable aleatoria]]. Asina:
{{ecuación|
<math> Y=\beta_{0}+\beta_{1}X_{1}+\beta_{2}X_{2}+\beta_{3}X_{3}+...+\beta_{n}X_{n}+\mu \ </math>
Llinia 102:
El métodu de los mínimos cuadraos tien toa una serie de problemes, que la so solución, en munches ocasiones averada, tuvo ocupando'l trabayu de los investigadores nel campu de la econometría.
 
D'entrada, el métodu presupon que la relaciónrellación ente les variables ye llinial y ta bien especificada. Pa los casos de non linealidad recúrrese, bien a métodos pa llograr una relaciónrellación llinial que seya equivalente, bien a aproximamientos lliniales, o bien a métodos de optimización qu'absuerban la relaciónrellación non llinial pa llograr tamién unos valores de los parámetros qu'embrivan l'error cuadrático.
 
Otru supuestu del modelu ye'l de normalidá de los errores del modelu, que ye importante de cara a los contrastes d'hipótesis con amueses pequeñes. Sicasí, n'amueses grandes el [[teorema de la llende central]] xustifica'l suponer una distribución normal pal estimador de mínimos cuadraos.