Diferencies ente revisiones de «Good Will Hunting»

Contenido eliminado Contenido añadido
m "rellación" en cuenta de "relación" (que nun ta nel DALLA)
m "rellación" en cuenta de "relación" (que nun ta nel DALLA)
Llinia 8:
Will ta d'alcuerdu, pero trata a los sos terapeutas con despreciu y niégase a trabayar con ellos. Na so desesperación, Lambeau píde-y ayuda a Sían Maguire ([[Robin Williams]]). Él foi compañeru d'habitación de Lambeau na universidá, tamién se crio nel sur de Boston, y agora enseña psicoloxía en Bunker Hill Community College. A diferencia de los otros terapeutas, Sían llogra comunicase más con Will superando los sos [[mecanismos de defensa]], y dempués d'unes cuantes sesiones improductives Will empieza a abrir.
 
Will ta particularmente impresionáu pola hestoria de cómo Sían conoció a la so esposa: al arrenunciar al so boletu pal sestu xuegu históricu de la Serie Mundial de 1975, dempués de namorase a la primer vista. Sían nun se pena de la so decisión, nin se va penar los últimos años del so matrimoniu cuando la so esposa taba morriendo de [[cáncer]]. Esto anima a Will a tener una relaciónrellación con Skylar, a pesar de que-y miente sobre'l so pasáu y niégase a presentala a los sos amigos o amosa-y el so esgonciáu barriu. Will tamién desafía a Sían a tener una mirada oxetiva de la so propia vida, yá que nun pudo superar la muerte de la so esposa.
 
Will empieza a agafase so les altes mires que tien Lambeau, burllar de les entrevistes de trabayu qu'entama Lambeau pa él. Tienen un fuerte discutiniu sobre'l so futuru y eso fádialu.
Llinia 44:
 
== Desenvolvimientu ==
[[Ben Affleck]] y [[Matt Damon]] orixinalmente escribieron el guión como un thriller: un home nuevu nes arrudes y violentes cais del sur de Boston quien tien una intelixencia cimera ye escoyíu pol [[FBI]] pa trabayar pal gobiernu. El presidente de [[Castle Rock Entertainment]], [[Rob Reiner]] más tarde encamentó-yos abandonar el llau thriller de la hestoria pa concentrase na relaciónrellación ente Will Hunting (Damon) y el so psicólogu ([[Robin Williams|Williams]]). A pidimientu de Reiner, el destacáu guionista [[William Goldman]] lleó'l guión y suxurió qu'el clímax de la hestoria fuera la decisión de Will de siguir a la so novia Skylar a California. Goldman negó en repitíes ocasiones el persistente rumor de qu'él escribió «Good Will Hunting» o que fuera l'encargáu de revisar el guión. Nel so llibru, ''Which Lie Did I Tell?'', Goldman escribe que depués de lleer el guión y pasáu un día colos escritores, la so única contribución foi tar acordies colos comentarios que Rob Reiner fixera. Él escribe: «creo que la razón pola que'l mundu tan enganiosamente cree que Matt Damon y Ben Affleck nun escribieron el guión son simples celos. Ellos yeren nuevos, guapos y famosos; maten a los fíos de puta».
 
Castle Rock mercó'l guión por 675 000 dólares contra $775 000, lo cual significaba que Affleck y Damon podríen ganar unos 100 000 dólares adicionales si la película yera producida y ellos recibieren creitu namái como guionistes. Sicasí, l'estudiu aguantar a la idea de que Affleck y Damon tuvieren los papeles protagónicos, y munchos executivos del estudiu afirmen que queríen nel so llugar a [[Brad Pitt]] y [[Leonardo DiCaprio]]. Mientres el tiempu en que Damon y Affleck tuvieron la xunta con Castle Rock, el direutor [[Kevin Smith]] atopábase trabayando con Affleck en [[Mallrats]] y con Affleck y Damon en [[Chasing Amy]]. Viendo que dambos taben teniendo problemes con Castle Rock, Smith y el so productor en sociu [[Scott Mosier]] lleváron-y el guión a [[Miramax]]. Esto llevó a que finalmente dambos recibieren creitu como productores coejecutivos de la película. Finalmente, Miramax mercó-y el guión a Castle Rock.