Diferencies ente revisiones de «Identidá nacional»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
m "rellación" en cuenta de "relación" (que nun ta nel DALLA)
Llinia 39:
 
== Multiculturalidad y globalización ==
Según el costarricense Leonel Arias (2009), académicu de la Universidá Nacional, nel so artículu, La identidá nacional en tiempos de globalización. "Los procesos identitarios lleven esplícita un discutiniu en redol a la dinámica de cambéu, el papel de los grupos sociales emerxentes y la diversidá sociocultural, y que, pasu ente pasu, el discursu esencialista ya inmutable de les identidaes foi cuestionáu. Dende esta perspeutiva, ye claro que los distintos grupos humanos van construyendo y reconstruyendo identidaes al par de la influencia qu'exerz la industria cultural, yá sía polos fluxos migratorios, los medios de mases o l'actividá comercial, nuna relaciónrellación interactiva que da pasu a dellos fenómenos sociales, ente ellos:
# L'apaición d'espacios sociales, nos que se promueven práutiques culturales alternatives y emerxentes.
# La promoción de la diversidá y el reclamu de les minoríes polos sos derechos.
Llinia 52:
La identidá nacional ye una tema que s'atopa en discutiniu, a partir de distintos enclinos ideolóxicos, polo qu'una carauterística del fenómenu de les identidaes ye la diversidá en cuando al discursu que se brinda. Per una parte, fálase de “crisis d'identidá” como daqué negativu, podría dicise rotura con establecer, d'aquella posición ideolóxica conservadora y/o reproductora del discursu de “nós” frente a los “otros”, del sentimientu nacionalista del ser costarricense, de lo nueso, de narraciones pasaes, ente otros aspeutos de calter evidentemente esencialista. Contrariu a esta postura, ta la visión de cambéu social y tresformamientu de lo propio, por causa de la influencia de los medios de comunicación masiva, principalmente de la televisión y l'Internet.
 
Por ello, esiste un puntu de mancomún nel contestu en qu'esti alderique realízase y ye que tal procesu tien relaciónrellación direuta cola globalización. Esti aspeutu ye fundamental pa entender la dinámica de cambéu social que vivimos nestos tiempos, na que lo forano vien convertise nun factor determinante pa estremar, compartir o afirmar una forma d'identidá. Amás, ye una construcción social que se reconoz al interior de cada sociedá, n'aspeutos tales como'l xéneru, los grupos étnicos, el llugar onde se naz o se vive, l'aspeutu xeneracional, la edá, les diferencies socioeconómicas, los enclinos políticos y, inclusive, les preferencies sexuales; polo que la diversidá convertir nuna carauterística que cohesiona el fenómenu de les identidaes en tiempos de globalización.<ref name="020b5631" />
 
== Notes ==