Diferencies ente revisiones de «Joan Crawford»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Dancie => Dance (inglés)
m "rellación" en cuenta de "relación" (que nun ta nel DALLA)
Llinia 15:
En 1926 actuó na película ''Nueches en París'' xunto a [[Charles Ray]] y en 1927 apaeció en ''Garres humanes (The Unknown''), de Tod Browning, y en ''Fiebre de primavera'' (''Spring Fever''), de Edward Sedgwick. En xunto, fixo 23 filmes silenciosos.
 
Daquella, yera considerada una ''flapper'', moza de conducta pocu convencional y paxellos raros, bien avanzada nes sos relacionesrellaciones amoroses.<ref>Enric Ros, llibretu de ''Amor en vienta'', Notorius, 2014</ref>
Al contrariu qu'otres dives d'esta dómina, como [[Mary Pickford]] y [[Lillian Gish]], pudo afaese al naciente [[cine sonoru]], y el so matrimoniu con [[Douglas Fairbanks Jr.]] (el 3 de xunu de 1929), impulsó la so carrera.
Tres cuatros film camudó de nome a ''Joan Crawford''.
Llinia 30:
Ente otres películes que siguieron, destaquen ''Maniquín'' (1938), y ''[[La hora radiante]]'', los dos dirixíes por Frank Borzage; ''Muyeres'' (1939), de George Cukor; ''Estrañu cargamentu'' (1940), rodada otra vegada por Frank Borzage; ''Susana y Dios'' (1940), y ''Una cara de muyer'' (1941), los dos dirixíes de nuevu por George Cukor; según ''Xunta en Francia'' y ''Toos besaron a la novia'', dambes realizaes en 1942 por Jules Dassin
 
En 1944 abandonó la so relaciónrellación de exclusividad cola ''Metro'' y empezó a trabayar en dellos productores al tiempu ensin llegar a arreyar a nenguna: la [[Warner Brothers]], la [[Columbia Pictures]] y, a la fin de la so carrera, la [[RKO Pictures]].
 
Llogró'l destacáu [[Premios Óscar|Premiu Óscar]] a la meyor actriz en 1945 por ''Alma en supliciu'' (''[[Mildred Pierce]]''), la versión cinematográfica —por [[Michael Curtiz]]— d'una novela de [[James Cain]]. En 1947, per segunda vegada y en 1952, per tercer vegada, foi nomada al [[Premios Óscar|Premiu Óscar]] por ''[[Amor que mata]]'', de Curtis Bernhardt, y ''Mieu súbito'' (''Sudden Fear''), de David Miller.