Diferencies ente revisiones de «Linda Blair»

Contenido eliminado Contenido añadido
m películes
m "rellación" en cuenta de "relación" (que nun ta nel DALLA)
Llinia 6:
Siendo una neña saltó a la fama mundial col so papel en ''[[The Exorcist]]'' (1973). Bien aficionada a los animales y a la equitación, aceptara'l rol pensando poder asina financiar los sos planes d'estudiar [[veterinaria]]. El filme resultó ser unu de los más destacaos de la década de 1970 y un clásicu del [[cine de terror]]. La so interpretación nesta película valió-y una [[nominación]] al [[Óscar a la meyor actriz de repartu| Óscar a la Meyor Actriz de repartu]] y ganó el [[Globu d'Oru a la meyor actriz de repartu]] de 1974. Pero en cierta manera esti papel condicionó la so carrera.
 
Llogró un papel na película ''[[Aeropuertu 75]]'' (1974) del xéneru cinematográficu [[catástrofe]]. Cumplíos los 15 años empecipió una relaciónrellación sentimental col cantante australianu [[Rick Springfield]], siguida d'una [[Pareya de fechu|convivencia]].
 
La so carrera siguió principalmente en TV, actuando en roles d'adolescente en conflictu, que aportaron a populares. Aceptó protagonizar una remortina de ''The Exorcist'': ''[[Exorcist II: The Heretic]]'' (1977), que resultó un atayante fracasu.