Diferencies ente revisiones de «Makarios III»

Contenido eliminado Contenido añadido
m "rellación" en cuenta de "relación" (que nun ta nel DALLA)
Llinia 13:
[[Archivu:Tumba de Makarios1.jpg|thumb|200px|Balta de Makarios en [[Tróodos]].]]
 
Entós daquella, y dende [[1878]], la islla de [[Xipre]] yera colonia del [[Imperiu Británicu]], que la convirtiera nel so centru d'operaciones con relaciónrellación a [[Oriente Mediu]].
 
Mientres la [[década de 1950]] Makarios convertir nuna figura popular ente los grecoxipriotes y, como munches figures públiques de la so comunidá na dómina, foi un decidíu partidariu y unu de los principales abogaos de la ''[[enosis]]'' (unión de [[Xipre]] con [[Grecia]]), calteniendo llazos estrechos col Gobiernu griegu. En [[agostu]] de [[1954]], a solicitú de Makarios, [[Grecia]] empezó a sofitar ante la [[ONX]] la realización d'un plebiscitu basáu nel principiu d'autodeterminación pa los xipriotes. Atopar cola oposición de les autoridaes coloniales britániques.
Llinia 35:
 
== Primatura y presidencia ==
El [[16 d'agostu]] de [[1960]] la bandera británica foi arriada per últimu vegada en [[Nicosia]] y Makarios tomó posesión como presidente exerciendo una política moderada, cultivando les bones relacionesrellaciones tantu con [[Grecia]] como cola vecina [[Turquía]] y estremándose nel [[Movimientu de Países Ensin Alliniar]] (MPNA).
 
En marzu de [[1961]] Xipre foi almitíu como miembru de la [[Mancomunidá de Naciones]] y Makarios representó a la islla na conferencia de primeros ministros de dicha mancomunidá. Tamién asistió en [[Belgráu]] a la conferencia del MPNA.