Diferencies ente revisiones de «Mimesis»

Contenido eliminado Contenido añadido
m apostrofación
m "rellación" en cuenta de "relación" (que nun ta nel DALLA)
Llinia 12:
Para [[Aristóteles]] toles artes son imitación, asina por casu estrema ente [[hestoria]] y [[poética]], onde la poética ye la imitación de fechos, fábules “creíbles” (que podríen ser reales), una imitación de les coses reales según distintos medios (pintura, pallabra, etc.) Siguiendo col razonamientu aristotélicu, la base del [[aprendizaxe]] ye la mímesis o imitación, que ye connatural al home -inclusive llega a dicir nestes pallabres que l'home ye un animal miméticu-, poro, toa imitación produz un aprendizaxe. Aprender presta a los homes, esto ye, hai un componente perimportante y ye el placer. “Ver” lo asonsañao, aquello que ye productu de la mimesis produz prestar, y por esto a los homes préstenlos les artes.
 
El [[Filosofía|filósofu]] contemporaneu [[Nelson Goodman]] desenvuelve un complexu analís de corte [[Estructuralismu (filosofía)|estructuralista]] sobre la teoría de los signos, señalando que ye imposible asonsañar la realidá tal como ye, cuidao que siempres toa visión va acompañada d'una interpretación so ciertes convenciones, polo que definir la noción d'imitación llevaría a un ensin númberu de tracamundios, yá que nun esiste un güeyu natural “inocente”; poro, dende les esmoliciones en redol a les representaciones de lo real, nun habría relaciónrellación lóxica ente la paecencia (mímesis) de la realidá y los códigos emplegaos pa la so representación.
 
=== Mímesis vs diégesis ===
Llinia 25:
 
== Socioloxía ==
Esisten tres tipos d'enfoques ante la mimesis: estudiar el percorríu de les imáxenes, los testos y les persones ente distintes esferes d'actividá ([[meme]]); poner atención a la relaciónrellación complexa que s'establez ente la copia y el modelu; o investigar los modelos de la interpretación, la escenografía y la representación.
 
Les relacionesrellaciones ente orixinal y copia, les semeyances y diferencies ente les práutiques de reproductividad contribúin a captar la incidencia de los términos qu'emplegamos pa definir les [[cultura]]s, les [[sociedá]]es o dalgunu de los sos aspeutos.
 
Anque la creatividá social paez esplicase namái por mimesis, los trabayos de Jean-Noël Darde y Annie Gentès revelen el llugar qu'ocupen anguaño los reflexos na estructuración de la llinia que siguen les informaciones y l'imposibilidá de pensar nestes informaciones en términos de contratu de comunicación o de perspectives. Precisamos la representación pa materializar les nueses práutiques, inclusive les intelectuales. Les posibilidaes creatives o represives de la mimesis nun dependen obligatoriamente de la intención discursiva de los actores. Christoph Wulf sorraya esti fechu sofitándose nos rituales y ceremonies de lo social. El trabayu de les muyeres na publicidá (Simone Davis) o los públicos de los museos (Roger Silverstone) nun se ven y, sicasí, son fundamentales pa entender la forma en que pueden llegar a actuar; esta actuación puede ser múltiple pero respuende a mires definíes per parte de los organizadores, los museos o los medios de comunicación.