Diferencies ente revisiones de «Montmeló»

Contenido eliminado Contenido añadido
m apostrofación
m "rellación" en cuenta de "relación" (que nun ta nel DALLA)
Llinia 12:
== Etimoloxía ==
 
La referencia más antigua que tenemos de Montmeló atópase na trescripción d'una acta del añu 945, l'acta de consagración de la Ilesia de [[Santa Maria de les Puel·-yos]] de Barcelona, en relaciónrellación a la donación de Santa María de Montis Molonis.
 
Les teoríes sobre la toponimia son diverses, la del Mont del Molí atoparía fundamentu na esistencia d'un molín de farina concedíu a Guillermo mientres el reináu de [[Lúis el Mozu]] nel sieglu XII.
Llinia 77:
 
==Fiesta Mayor==
Enantes celebrábase en redol al 15 d'agostu coincidiendo cola festividá de L'Asunción de La nuesa Señora, pero'l conceyu decidió camudar la fecha de celebración al últimu domingu de xunu, casi siempres coincidiendo cola festividá de San Pedro, conmemorando la relaciónrellación secular de Montmeló col monasteriu benedictín de [[Monasteriu de San Pedro de les Puellas|San Pedro de les Puellas]].
Nos últimos años la Fiesta Mayor estremar en dos collas, la de Melons (en referencia al nome del conceyu) y la de Creuats (en referencia a los Trés Crucies), representaos pol color verde y el colloráu respeutivamente, que compiten en distintes pruebes a lo llargo de la Fiesta Mayor.