Diferencies ente revisiones de «Palaciu del Luxemburgu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"pág." +"páx."
m "rellación" en cuenta de "relación" (que nun ta nel DALLA)
Llinia 24:
El Palaciu de Luxemburgu sirvía más como residencia secundaria que como palaciu oficial urbanu. La so planta correspuende a la carauterística de los palacios franceses, como'l de [[Verneuil]] nel qu'intervieno Salomon de Brosse. Tien un patiu cuadráu, el Patiu d'Honor, un salón d'entrada coronáu por una cúpula, la [[cúpula Tournon]] y pabellones repitíos nel cuerpu del edificiu.
 
Les novedaes, como'l cuerpu de la vivienda que tien una gran amplitú en relaciónrellación a los dos nales, y la parte central monumental, estremen el palaciu. El Palaciu de Luxemburgu ye la resultancia de la llibre inspiración tomada del [[Palaciu Pitti]], [[Florencia]], [[Italia]], solicitáu por María de Médici que, aburriéndose nel [[Louvre]], deseyaba atopar l'espíritu florentín y la dulzura que lu tresmitía, especialmente al traviés del emplegu del almohadillado de piedra na arquiteutura del edificiu más que l'amiestu de lladriyu y piedra, como la que s'atopa, por casu, nel pabellón de caza del [[Palaciu de Versalles]].
 
La parte derecha del palaciu taba acutada pa la Reina, y la de la esquierda para [[Lluis XIII]]. Una serie de cuadros encargárase a [[Pedro Pablo Rubens|Rubens]] pa cada unu de los sos departamentos, pero namái se realizaron los trelce teles destinaes a María de Médici, que pueden vese espuestes nuna sala del [[Louvre]].