Diferencies ente revisiones de «Principiu»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- les resultancies + los resultaos)
m "rellación" en cuenta de "relación" (que nun ta nel DALLA)
Llinia 22:
Cuando los medios subordinar a los fines n'orde a una eficacia, el principiu actúa como orientador de l'aición: "Si quies algamar esti oxetivu, tienes que faer esto y esto": ye'l "principiu d'[[utilitarismo|utilidad]]".
 
Supón la condicionalidad de la norma na so relaciónrellación cola aición, solamente la norma ye eficaz "a condición de" que quiera algamar el fin.
 
Cuando'l principiu establez na conciencia individual una norma d'aición necesaria pa la realización d'un valor como últimu, incondicionado y universal, en sentíu de "Tienes De faer esto", de forma obligatoria, de manera determinante, consideramos un principiu d'[[ética|eticidad]].
Llinia 51:
 
=== Principiu d'identidá ===
El [[principiu d'identidá]], provien en consecuencia de forma induldable, necesaria, y evidente de la carauterística d'identidá del ser, ¿por qué? El ser ye'l ser, y quien negara esta afirmación taría en contra de lo espuesto enantes, pero dicir "lo que ye, ye lo que ye" paeciera como un xuiciu puramente analíticu, (A = A) pero si damos cuenta, en toa oración hai una relaciónrellación direuta, ente'l predicáu, y el suxetu, asina dicir: la tierra ye redonda, correspuende a una relaciónrellación direuta, ente'l suxetu, y el predicáu, llevando esto a la oración "el ser ye'l ser" damos cuenta del principiu d'identidá que tien el ser.
 
=== Principiu de non contradicción ===