Abrir el menú principal

Cambios

m
"rellación" en cuenta de "relación" (que nun ta nel DALLA)
=== 1900–1945 ===
 
En 1908, el [[káiser]] [[Guillermu II d'Alemaña]] dio una polémica entrevista a ''The Daily Telegraph'' qu'estropió severamente les [[relaciónrellación Alemaña-Reinu Xuníu]] y añedió a les tensiones internacionales na preparación hasta la Primer Guerra Mundial.<ref>{{cita web|url=http://www.history.com/topics/world-war-i/kaiser-wilhelm-ii|títulu=Kaiser Wilhelm II|obra=History.com|idioma=inglés|fechaacceso=21 de payares de 2014}}</ref><ref>{{cita web|url=http://wwi.lib.byu.edu/index.php/The_Daily_Telegraph_Affair|títulu=The Daily Telegraph Affair: The interview of the Emperor Wilhelm II on October 28, 1908|obra=The World War I Document Archive|editorial=Biblioteca de la Universidá Brigham Young|idioma=inglés|fecha=2 de xunu de 2009|fechaacceso=21 de payares de 2014}}</ref> En 1928 el fíu del 1.ᵉʳ barón Burnham vendió'l periódicu al 1.ᵉʳ [[vizconde Camrose]], en collaboración col so hermanu'l [[vizconde Kemsley]] y el 1.ᵉʳ barón Iliffe. Tanto les families Camrose (Berry) como Burnham (Levy-Lawson) quedaron arreyaes na xestión hasta que [[Conrad Black]] tomó'l control en 1986.
 
En 1937 el periódicu absorbió ''The Morning Post'', que tradicionalmente defendía una posición conservadora y vendíase principalmente ente la clase oficial retirada. Orixinalmente William Ewart Berry, 1.ᵉʳ vizconde Camrose, mercó ''The Morning Post'' col enfotu de publicar xuntu con ''The Daily Telegraph'', pero les males vientes del primeru llevar a combinar los dos. Per dellos años el periódicu foi retitulado ''The Daily Telegraph and Morning Post'' antes de volver ser a cencielles ''The Daily Telegraph''. A finales de la década de 1930 [[Victor Gordon Lennox]], editor diplomáticu del ''Telegraph'', publicó un periódicu priváu antiapaciguamiento, ''The Whitehall Letter'', que recibió gran parte de la so información de fugues de Sir [[Robert Vansittart]], el subsecretariu permanente del Ministeriu de Relaciones Esteriores, y [[Reginald «Rex» Leeper]], el secretariu de prensa del Ministeriu de Relaciones Esteriores.<ref name="Watt">{{cita llibru|apellíu=Watt|nome=Donald Cameron|títulu=Russia: War, Peace and Diplomacy|páxines=276–286|capítulu=Rumors as Evidence|editorial=Weidenfeld & Nicolson|añu=2004|apellíu-editor=Erickson|nome-editor=Mark|ubicación=Londres}}</ref> Como resultancia, Gordon Lennox foi monitoreado pol [[EL MIO5]].<ref name="Watt"/>
==== Especulación de que la cobertoria de noticies foi influyida por anunciantes ====
 
En xunetu de 2014, ''The Daily Telegraph'' foi criticáu por realizar enllaces nel so sitiu web a artículo pro-Kremlin suministraos por una publicación financiada pol Estáu rusu que restó importancia a cualquier participación de Rusia nel valtamientu del [[vuelu 17 de Malaysia Airlines]].<ref>{{cita web|apellido=Spence|nombre=Alex|url=http://www.thetimes.co.uk/tto/news/world/europe/article4153902.ece|títulu=Telegraph and TV channel criticised over crash reports|obra=The Times|idioma=inglés|fecha=22 de xunetu de 2014|fechaacceso=7 d'ochobre de 2014}}</ref> Estos taben destacaos nel so sitiu web como parte d'un alcuerdu comercial, pero retiráronse más tarde.<ref>{{cita web|apellido=Spence|nombre=Alex|url=http://www.thetimes.co.uk/tto/news/medianews/article4161591.ece|títulu=Telegraph spikes 'Russian propaganda'|obra=The Times|idioma=inglés|fecha=30 de xunetu de 2014|fechaacceso=7 d'ochobre de 2014}}</ref> El periódicu recibe £900&nbsp;000 pa incluyir el suplementu ''[[Russia Beyond the Headlines]]'', una publicación patrocinada pola ''[[Rossiyskaya Gazeta]]'', el periódicu oficial del gobiernu rusu. Págase un adicional £750&nbsp;000 al añu por un alcuerdu similar col Estáu chinu en relaciónrellación col suplementu pro-Beijing ''China Watch''.<ref>''Private Eye'' Non. 1374, «Street of Shame», 5–18 de setiembre de 2014, pg. 6.</ref>
 
En febreru de 2015, el principal comentarista políticu de ''The Daily Telegraph'', [[Peter Oborne]], arrenunció. Oborne acusó al periódicu d'una forma de fraude nos sos llectores» pola so cobertoria del bancu [[HSBC]] en relaciónrellación con un escándalu de fuximientu d'impuestos suizu que foi llargamente cubiertu per otros medios de comunicación. Alegó que les decisiones editoriales sobre'l conteníu de les noticies fueren fuertemente influyíes pel brazu de publicidá del diariu por causa de los intereses comerciales.<ref name="BBCNews">{{cita web|título=Daily Telegraph's Peter Oborne resigns over HSBC coverage|url=http://www.bbc.co.uk/news/uk-31510152|fecha=17 de febreru de 2015|obra=BBC News|idioma=inglés|fechaacceso=18 de febreru de 2015}}</ref> El profesor [[Jay Rosen]] de la [[Universidá de Nueva York]] dixo que l'arrenunciu foi «una de les coses más importantes qu'un periodista escribió sobre'l periodismu últimamente».<ref name="BBCNews"/>
 
Oborne citó otros exemplos d'estratexa publicitaria influyendo nel conteníu de los artículos, rellacionándolo cola negativa a tomar una llinia editorial na represión de les manifestaciones democrátiques en Hong Kong pol sofitu del ''Telegraph'' a China. Amás, dixo que crítiques favorables del cruceru de Cunard ''Queen Mary II'' apaecieron nel ''Telegraph'', señalando: «El 10 de mayu del añu pasáu'l ''Telegraph'' publicó un llargu artículu sobre'l cruceru ''Queen Mary II'' de Cunard na páxina d'opinión de noticies. Esti episodiu paecía-y a munchos como un cachu de publicidá pa la promoción d'un anunciante nuna páxina de normal dedicada al analís de noticies series. Yo de nuevu verifiqué y verdaderamente competidores del ''Telegraph'' nun vieron al cruceru de Cunard como una noticia importante. Cunard ye un importante anunciante del ''Telegraph''».<ref name="OpenDemocracy">{{cita web|título=Why I have resigned from the Telegraph|url=https://www.opendemocracy.net/ourkingdom/peter-oborne/why-i-have-resigned-from-telegraph|apellíos=Oborne|nombre=Peter|fecha=17 de febreru de 2015|obra=Open Democracy|idioma=inglés|fechaacceso=18 de febreru de 2015}}</ref> En respuesta, el ''Telegraph'' llamó a la declaración de Oborne un ataque sorprendente ya infundáu, llenu d'inexactitudes ya insinuaciones».<ref name="BBCNews"/>