Diferencies ente revisiones de «Theodor Heuss»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo plantía "Socesión"
m "rellación" en cuenta de "relación" (que nun ta nel DALLA)
Llinia 44:
Dempués de la eleición del primera ''[[Bundestag]]'' (parllamentu alemán), yá vixente la nueva constitución, Theodor Heuss algamó la xefatura del Estáu al ser [[Eleición presidencial d'Alemaña Occidental de 1949|escoyíu presidente]] el [[12 de setiembre]] de [[1949]] pola [[Convención Federal Alemana]] (''Bundesversammlung'') frente a [[Kurt Schumacher]]. En [[1954]] [[Eleición presidencial d'Alemaña Occidental de 1954|foi reelexíu]] pa otru mandatu hasta'l [[12 de setiembre]] de [[1959]].
 
Heuss consideró importante recuperar l'enfotu de la comunidá internacional, les sos visites d'Estáu ayudaron a normalizar les relacionesrellaciones de los países occidentales cola [[República Federal d'Alemaña]]. Sofito l'acercamientu ente [[Konrad Adenauer]] y [[Robert Schuman]], que condució al establecimientu de la [[Comunidá Europea del Carbón y del Aceru]] (CECA), puntu de partida de l'actual [[Unión Europea]].
 
Heuss nun tuvo acordies con el rearmamientu y la creación del nuevu exércitu d'Alemaña Occidental (''[[Bundeswehr]]'') en [[1955]].