Diferencies ente revisiones de «Ur»

Contenido eliminado Contenido añadido
m apostrofación
m "rellación" en cuenta de "relación" (que nun ta nel DALLA)
Llinia 51:
Mientres el reináu del nietu de Sargón, [[Naram-Ensin]], la ciudá siguía formando parte del Imperiu acadiu, magar se producieron rebeliones. A esta dómina pertenez un testu escritu por [[Enheduanna]], una sacerdotisa ''en'' y escriba nel templu de Nannar en Ur.<ref>{{cita llibru | títulu = Der Rechtsfall der en-ḫedu-ana im Lied NIN-LLÁBRAME| autor = Zgoll, Annette| editor = Ugarit-Verlag| isbn = 3927120502| añu = 1997 |páxines=45| url = http://books.google.es/books?id=Ag0OAAAAYAAJ&dq=Zgoll,+Annette&ei=eilpSdeRH4PmzATSrLXGAQ&pgis=1}}</ref> La hestoria narra en primer persona'l sufrimientu de la sacerdotisa que foi espulsada de Ur pol ''lugal'' local, Lugal-ane. La historicidad de los personaxes paez tar demostrada; nel casu de Lugal-ane, por inscripciones nes que Naram-Ensin nómalu como unu de los cabezaleros de les revueltes de les ciudaes del sur y, nel casu de Enheduanna, por un relieve na que se-y dibuxa sentada xuntu al dios Nannar.
 
Los motivos de la espulsión de Enheduanna nun tán claros; el testu mentar como ''fía de Sargón'', lo cual podría indicar una filiación simbólica más qu'una relaciónrellación familiar. Ello ye que según el so sellu, foi nomada sacerdotisa pol conquistador acadiu. Asina, ye posible qu'esta designación cafiara al lugal de Ur, siendo ésti'l motivu de la espulsión.
 
La hestoria ye representada como un conflictu ente'l dios Nannar, que representa a Ur, y Innana, que representa a Agadé y al poder imperial; l'árbitru del conflictu ye'l dios del cielu [[An]] d'[[Uruk]]. Según la hestoria, An falla en favor de Inanna y Enheduanna recupera la so posición. Nun se conoz cuál foi la hestoria real qu'inspiró esta alegoría, magar se sabe que les revueltes de Ur y les demás ciudaes fueron encaloraes por [[Naram-Ensin]].