Diferencies ente revisiones de «The West Wing»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
m películes
Llinia 2:
{{Ficha de serie de televisión
|tipo = 1
|títulu = LaThe nalaWest oeste de la Casa BlancaWing
|imaxe = Martinsheennavy.jpg
|tamañu d'imaxe = 250px
Llinia 23:
'''''The West Wing''''' ye una [[serie de televisión]] [[Estaos Xuníos|estauxunidense]] bien popular y llargamente aclamada pola crítica. Creada por [[Aaron Sorkin]], emitir dende 1999 a 2006. Foi producida y, nos sos últimos años, coescrita por [[John Wells]] dempués de que Sorkin dexara la serie tres la so cuarta temporada. La serie ta ambientada na nala oeste de la [[Casa Blanca]], onde s'alluga'l [[Despachu Oval]] y los despachos de los principales miembros del equipu del presidente, mientres la ficticia alministración [[Partíu Demócrata (Estaos Xuníos)|demócrata]] de [[Josiah Bartlet]] ([[Martin Sheen]]).
 
''LaThe nalaWest oeste de la Casa BlancaWing'' foi producida por [[Warner Bros.]] y foi emitida per primer vegada na [[National Broadcasting Company|NBC]] en 1999, y foi amás tresmitida por munches otres cadenes en docenes de países. La serie terminó'l so séptimu añu d'emisión el 14 de mayu de 2006.
 
La serie recibió una valoración bien positiva de críticos, profesores de [[ciencies polítiques]], y antiguos emplegaos de la Casa Blanca. En total, ''LaThe nalaWest oeste de la Casa BlancaWing'' ganó trés [[Globos d'Oro|globo d'oru]] y 26 [[premios Emmy]], empatando con [[Hill Street Blues]] como la mayor ganadora de la hestoria de los Premios Emmy. La popularidá de la serie decayó nos últimos años, pero siguió siendo popular ente'l espectadores de mayores ganancies, un grupu clave pa la serie y los sos anunciantes.
 
== Repartu ==
 
''LaThe nalaWest oeste de la Casa BlancaWing'' emplegó una gran repartida coral pa representar los munchos cargos arreyaos nel trabayu diariu del gobiernu federal. El presidente, la primer dama, y los principales miembros del equipu del presidente y conseyeros formen el nucleu d'esta repartida. Un gran númberu de personaxes secundarios, qu'apaecen intermitentemente, completen les hestories que xeneralmente xiren en redol a esti grupu principal.
La siguiente tabla resume la repartida principal. El cargu llistáu ye'l trabayu que'l personaxe tenía na primer temporada, primero que se produxera cualquier cambéu.
{| class="wikitable"