Diferencies ente revisiones de «El llagu de los cisnes»

Contenido eliminado Contenido añadido
m "rellación" en cuenta de "relación" (que nun ta nel DALLA)
m Big Rede => Big Red
Llinia 321:
* 1989 ''Swan Lake'': ye una novela pa neños escrita por [[Mark Helprin]] ya ilustrada por [[Chris van Allsburg]], que recrea la hestoria orixinal como un cuentu sobre les lluches polítiques nun país ensin nome d'[[Europa del Este]]. Nél Odette convertir nuna princesa oculta dende la so nacencia pol que remana los filos (y eventualmente usurpador) detrás del tronu, siendo la hestoria contada a la so fía.
* 1999 ''The Black Swan'': ye una novela de fantasía escrita por [[Mercedes Lackey]] que reimagina la hestoria orixinal y céntrase especialmente en Odile. La fía de Rothbart ye una bruxa por méritu propiu que llega a simpatizar con Odette.
* 2009 ''Amiri & Odette'': ye una narración en versu de [[Walter Dean Myers]] con ilustraciones de [[Javaka Steptoe]].<ref>[http://www.javaka.com/books.html «Amiri and Odette: A Love Story»] en ''Javaka.com''. Consultáu'l 07-12-2013.</ref> Myers asitia la hestoria nel [[vivienda pública|proyeutos de vivienda pública]] "El llagu de los cisnes" d'una gran ciudá. Amiri ye un xugador de baloncestu, "Príncipe de la nueche", un campeón de les pistes d'asfaltu del parque. Odette pertenez a Big RedeRed, un traficante con poder nes cais.
 
=== Cine ===