Diferencies ente revisiones de «Dibuxu animáu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m "rellación" en cuenta de "relación" (que nun ta nel DALLA)
m Iguo testu: computador/a => ordenador
Llinia 3:
 
[[File:How Animated Cartoons Are Made (1919).webm|thumb|''How Animated Cartoons Are Made'' (1919) (n'inglés)]]
Un '''dibuxu animáu''' (Conocíu como '''[[caricatura]]''' o ''dibujitos'' en zones de [[Hispanoamérica]], ''monito animáu'' ([[Chile]]), ''comiquitas'' ([[Venezuela]]), ''muñequitos'' ([[Colombia]]) o col [[anglicismu]] ''[[cartoon]]'') ye una categoría dientro de les obres d'[[animación]] que se refier a aquelles secuencies visuales realizaes en [[Bidimensional|dos dimensiones]]. Consígense [[dibuxu|dibuxando]] secuencialmente cada [[fotograma]] que componen a les obres, xenerando una secuencia y representación d'imáxenes en movimientu. Ye la técnica d'animación más antigua y conocida, denomada como '''animación 2D''', '''animación tradicional''' o '''animación clásica'''. Estremar de la [[Gráficos 3D por computadoraordenador animación en 3D]] principalmente pola forma de producción.
 
Tamién s'utiliza pa denominar a les películes que tán feches para [[Televisión]], igualmente esíbense como llargumetraxes nos cines, hasta que se ven munches vegaes en pantalles de d'[[ComputadoraOrdenador]], distribuyíes por [[Internet]].
 
Los dibuxos animaos, encaxaos dientro de l'animación clásica, recoyeríen l'[[animación total]] (cuadru a cuadru), por fases y por tresparencies, anque popularmente el términu tamién recueye técniques d'animación de [[stopmotion]] y similares. El primer llargumetraxe d'animación, [[L'apóstol (película de 1917)|L'Apóstol]], atribúyese-y al cariturista arxentín [[Quirino Cristiani]], por aciu la técnica de retayos, encaxando más nel stopmotion, un caballu.