Diferencies ente revisiones de «Arroyo de la Encomienda»

Contenido eliminado Contenido añadido
m topónimos
m topónimos
Llinia 89:
El so compromisu col conceyu de Arroyo de la Encomienda lleva a la Banda a realizar conciertos específicos pa ésti, nos que fai d'organizador, como'l Conciertu d'Añu Nuevu o los conciertos de branu. Nellos emplega la fórmula d'intercambiu ente bandes con oxetu de que se convierta n'actividá formativa y lúdica pa tolos miembros de la banda. La concentración llevar a cabu en diversos llugares d'España y conclúi con un conciertu. Nestos intercambios intervinieron bandes como les d'A Guarda y Riantxo (Galicia),Quart de Poblet (Valencia), Derio (Vizcaya), Peñafiel…
 
N'otres ocasiones participa en diverses actividaes entamaes col consistoriu, por casu en 2007 intervieno nel Alcuentru de Bandes de la provincia de Valladolid, que tuvo llugar en Medina del CampuCampo.
 
Acompaña cada añu a la Confrería de los Siete Pallabres de Valladolid participando nes procesiones de la Selmana Santa. Mientres dellos años foi la encargada d'abrir l'Actu Académicu col qu'empecipia'l cursu la Universidá de Valladolid.