Diferencies ente revisiones de «Alfaraz de Sayago»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo nome científicu
m Ríu Douru => Ríu Duero
Llinia 82:
Alfaraz caltién nel so nome, de claru raigañu árabe, el principal testimoniu del periodu de dominación musulmán. Posiblemente esta seya una de les llocalidaes nes que la so población se mozarabizó, de xuru de resultes del mayor poder y prestíu [[Al-Ándalus|andalusí]] de la dómina.
 
Alfaraz integrar nel [[Reinu de Lleón]] nel 939, tres la victoria de les tropes de la coalición cristiana qu'encabezó [[Ramiro II de Lleón]], “el Grande”, sobre l'exércitu musulmán d'[[Abd al-Rahman III]] na [[batalla de Simancas]]. La derrota de les huestes califales dexó la meyora de la frontera lleonesa que pasó del ríu [[DouruDuero]] al ríu [[Tormes]]. De resultes, el vencedores empecipiaron un procesu repoblador sobre'l territoriu conquistáu que supunxo la ocupación efectiva de los castros esistentes –por ser puntos centrales de la organización indíxena presistente- y la colmatación del espaciu por aciu la creación o la reestructuración d'asentamientos. Alfaraz foi una de les llocalidaes sayaguesas que se vio somorguiada nesti procesu como llocalidá presistente, yá que sería absurdu que surdiera con nome árabe metanes un procesu colonizador impulsáu por xentes de llingua romance.
 
Tres la conquista y repoblación [[Reinu de Lleón|lleonesa]], apaecen les primeres menciones documentales de les distintes llocalidaes de la contorna de [[Sayago (España)|Sayago]]. Alfaraz ta documentada na delimitación territorial que'l fueru de [[Ledesma (Salamanca)|Ledesma]] (1161) fai d'esta villa cuando diz "''commo priende en sommo del sierro de Penna Gusende y en Santiz et de termina Alfaraz et Pennela y con La Almexnal et de termina Vallonziel cum Torre de Unmum"''. <ref>{{cita llibru |apellido=