Diferencies ente revisiones de «Apocalypse Now»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Iguo testu: "les manos" => "les manes"
Llinia 79:
Cuando Coppola pensó'l final de la película, tenía dos opciones. Una consistía en Willard llevando a Llance de la mano ente tolos integrantes de la base de Kurtz, tirando les sos armes y terminando con unes imáxenes de Willards nun bote, en superposición a la cara del ídolu de piedra y esmoreciéndose a negru. La otra opción amosaría un ataque aereu y la base saltando espectacularmente en cachos, dexando muertos a tolos integrantes de la base.
 
La presentación orixinal del filme en 70 mm remata col bote de Willard, la estatua de piedra, y un fundíu en negru ensin títulos de creitos. Dempués, nun amosar los creitos convertir nun problema y Coppola decidió amosar los creitos superpuestos a tomar de la base de Kurtz esplotando (paez ser qu'esisten versiones analóxiques en 16 mm p'arriendu en manosmanes de dellos coleccionistes); comoquier, cuando Coppola enterar de que l'audiencia interpretara que se trataba d'un ataque aereu ordenáu por Willard, esanició'l filme de 35 mm y punxo los creitos con fondu negru. Nos comentarios del DVD, Coppola esplica que les imáxenes de les esplosiones nun se fixeron como parte de la hestoria; fueron realizaes como daqué dafechu separáu del filme. Fueron añedíes a los creitos porque él tenía grabáu'l procesu de la baltadera del plató de Filipines, riquíu pol gobiernu de dichu país, imáxenes que fueron filmadas con múltiples cámares con distintes películes y lentes pa prindar les esplosiones a distintes velocidaes.
 
L'orixe d'estes interpretaciones errónees son les versiones de los creitos finales. Delles versiones pa televisión caltuvieron les esplosiones finales, ente qu'otres nun lo fixeron.