Diferencies ente revisiones de «David»

Contenido eliminado Contenido añadido
m "rellación" en cuenta de "relación" (que nun ta nel DALLA)
m Iguo testu: "les manos" => "les manes"
Llinia 46:
 
=== David, rei d'Israel ===
Esa ciudá neutral foi [[Jebus]], que daquella nun taba en manosmanes de la xente de [[Judá]] nin en manosmanes de los israelites del norte. Pero, taba ocupada polos [[jebuseos]]. Una vegada reconocíu polos líderes de toles tribus, David conquistó la fortaleza de Jebus y facer la so capital. Una ciudá que pasó a ser conocida como la Ciudá de David y, darréu, [[Xerusalén]].
{{cita|"Güesu y carne to somos"|Líderes de los dolce tribus israelines al rei David (2 Sam 5:1-3)}}
 
Llinia 116:
Los escritores orixinales amuesen un sesgu en contra de Saúl, y en favor de David y Salomón. Munchos años dempués, los Deuteronomistas editaron el material de manera fayadiza a les sos creencies relixoses y mensaxe, col insertamientu de los informes y les anécdotes que reforzaben la doctrina monoteísta.
Envalórase que dalgún material n'I ya II Samuel, cuantimás lo tocante a les llistes de los funcionarios, seya bien antiguu, posiblemente inclusive date de la mesma dómina de David o Salomón.
Estos documentos tuvieron probablemente en manosmanes de los Deuteronomistas cuando s'empezó a compilar el material.<ref> [% http://www.mfa.gov.il/MFA/MFAArchive/2000_2009/2003/9/King 20David% 20y% 20Xerusalem-%% 20Myth 20Reality 20and% "Rey David y de Xerusalén: Mitu y Realidá", Israel Revista d'Artes y Lletres, 2003], el Ministeriu israelín d'Asuntos Esteriores. </ref>
 
Más allá d'esto, tola gama de posibles interpretaciones ta disponible; John Bright, nel so "History of Israel" toma los testos de Samuel pol so valor nominal, ente qu'eruditos como Thomas L. Thompson refuguen la historicidad de los testos bíblicos.