Diferencies ente revisiones de «Dianne Wiest»

Contenido eliminado Contenido añadido
m películes
m Iguo testu: "les manos" => "les manes"
Llinia 13:
En 1990 [[Tim Burton]] contratar pa ''[[Eduardo Manostijeras]]'', película na que l'actriz interpretó a Peg, la vendedora d'[[Avon Products, Inc.|Avon]] empeñada en traer daqué de guapura al mundu, defendiendo al protagonista (un mozu qu'en cuenta de manos tenía tisories) d'una comunidá vecinal ruin, perversa, intolerante y fondamente mediocre.
 
A esti papel siguiríalu la psicóloga de ''[[El pequeñu Tate]]'' (1991) y la muyer d'un policía en ''[[Esti poli ye un panoli]]'' (1994). Woody Allen encargar de sacala d'un olvidu relativo con ''[[Bales sobre Broadway]]'', na qu'encarnó a Helen Sinclair, una estrella del teatru alcohólica, decadente, pomposa, con aires de diva, que coqueteaba con un dramaturgu ([[John Cusack]]), al que namoraba con una frase que se volvió célebre entós daquella: ''"¡nun digas nada!, ¡nun digas nada!"''. Cola so interpretación deliberadamente histriónica, Dianne amosar al so públicu como una estrella que conociera díes meyores y que se preparar pa papeles más fayadizos pa la so edá. La crítica emponderó'l so trabayu y Dianne llogró dellos premios, incluyendo un [[Globu d'oru a la meyor actriz de repartu]] y el so segundu [[Óscar a la meyor actriz de repartu]], premiu que recoyó en manosmanes de [[Tommy Lee Jones]].
 
Al añu siguiente (1996) apurrió la estauína dorada a [[Kevin Spacey]] nuna ceremonia presentada por [[Whoopi Goldberg]], precisamente l'actriz cola que Dianne compartía protagonismu en ''[[Cómo trunfar en Wall Street]]'', onde interpretó a la eficaz amiga y secretaria d'esta postrera, a la qu'ayudaba a crear de la nada a un imaxinariu accionista qu'encandilaba a más inversores de bolsa. Rematáu dichu rodaxe, Dianne sumar al repartu de ''[[Una xaula de grillos]]'', onde lu tocó en suerte'l papel de Helen Kelley, la muyer d'un senador republicana que la so fía querer casar col so noviu, un mozu que'l so padre gai yera propietariu d'una de les sales d'espectáculos más conocíes de [[San Francisco (California)|San Francisco]]. Tres un duru procesu d'asimilación de la so nueva realidá familiar, Helen llograba salir de la casa del so xenru tornando a la prensa sensacionalista amarutándose d'un transexual qu'actuaba nel club y que baillaba, como parte del espectáculu, el cantar ''We´re Family''.