Diferencies ente revisiones de «Shahabuddin Ahmed»

Contenido eliminado Contenido añadido
m "rellación" en cuenta de "relación" (que nun ta nel DALLA)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-\[\[\b([a-zA-ZáéíóúÁÉÍÓÚñÑ]+)(a\b)\]\]s\b +\1es)
Llinia 6:
Dempués de trabayar como [[maxistráu]] y funcionariu de [[distritu de Gopalganj|Gopalganj]] y [[distritu de Natore|Natore]], foi promovido al puestu de [[comisionado]] supletorio. Desempeñóse como xuez en [[Daca]], [[Barisal]], [[Comilla (Bangladesh)|Comilla]] y [[Chittagong]]. En [[1967]] pasó a ser secretariu del [[tribunal supremu]] de Daca.
 
El [[7 de febreru]] de [[1980]] foi nomáu xuez del [[Tribunal Supremu de Bangladex]]. Dalgunos de los sos [[veredictu|veredictos]] sobre asuntos de [[serviciu públicu]], discutinios sobre comicios y rellaciones llaborales, fueron por demás apreciaos. El so fallu sobre la octava enmienda de la [[Constitución de Bangladex]], foi consideráu como una señal de desenvolvimientu constitucional nel país. Tando nesti puestu criticó l'enclín de les [[dictadura|dictadures]]s del [[Tercer Mundu]], por invalidar les constituciones en favor del so propiu engrandecimiento y en contra de la democracia, por llindar y violar los [[derechos humanos]] fundamentales y por substituir les lleis pol decretu, en llugar d'aplicar el [[estáu de derechu]].
 
Shahabuddin foi'l presidente de la [[comisión investigadora]] responsable de la indagación sobre'l [[tirotéu]] de la policía en contra de los estudiantes de la Universidá de Daca a mediaos de febreru de 1983, sucesu que resultó na muerte de dellos alumnos, amás de munchos mancaos más. Pero'l so informe sobre la investigación nunca foi fechu públicu pol gobiernu d'entós. Depués foi'l presidente de la [[Medialluna Colorada de Bangladex]] dende agostu de 1978 hasta abril de 1982.