Diferencies ente revisiones de «Pascua»

Contenido eliminado Contenido añadido
m "rellación" en cuenta de "relación" (que nun ta nel DALLA)
m iguo apostrofación: l'ilesia => la ilesia
Llinia 77:
Dempués lléense numberoses llectures del [[Antiguu Testamentu]]: pasaxes como les [[Xénesis|histories de la creación]], [[Isaac|el sacrificiu de Isaac]], el [[Éxodu|crucie del Mar Coloráu]] y l'anunciada venida del Mesíes. Esta parte del serviciu relixosu remata col cantar del [[Gloria in excelsis|Gloria]] y del [[Aleluya]] y cola proclamación de la Resurrección según l'Evanxeliu.
 
Nesi momentu, y dependiendo d'el costume local, pueden tocase les campanes de los [[Ilesia (edificiu)|templos]] y encender les lluces. De siguío, l'atención mover dende l'altar a la [[pila bautismal]]. Mientres esti tiempu llitúrxicu'l sacerdote o celebrante de la Eucaristía va vistíu de color blancu, pa celebrar la pureza y l'alzamientu de Cristu. D'antiguo, la Pascua considerábase'l momentu ideal por que los conversos recibieren el [[bautismu]], y esta práutica sigue dientro de la Ilesia católica y l'la Ilesia anglicana. Si hai bautizos nesti momentu o non, ye tradicional que la congregación sía convidada a anovar los votos de la so fe bautismal. Esti actu ye de cutiu selláu pola asperxadura de la congregación cola agua bendito. El Sacramentu católicu de la [[Confirmación]] tamién puede ser celebráu mientres la Vixilia.
 
Polo xeneral, les mises celébrense como de costume, pero de manera más solemne y festiva, con abondosos preseos musicales y arreglos corales, inciensu, y un reiterativo Aleluya que se va ver nel [[Salmu]] que se canta esi día, na mesma aclamación al Evanxeliu. La Vixilia Pascual conclúi cola celebración de la Eucaristía (conocida en delles tradiciones como la Sagrada Comunión).