Diferencies ente revisiones de «Secta»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Cita DRAE +Cita DALLA)
Etiqueta: Revertido
m iguo apostrofación: l'ilesia => la ilesia
Llinia 112:
* Dimensión universal: el cumplimientu de los deseos más fondos de cada ser humanu independientemente de la so situación social.
 
H. Richard Niebuhr repara que les sectes surdieron como movimientos cismáticos de les grandes ilesies, y que tienden a convertise no que los sos miembros precisen, pero que si non lo pueden satisfaer prodúcense más divisiones. Basándose nesta conclusión, considera que les transiciones ente la secta» y l'la ilesia» son fluyíes.
 
Otra corriente considera que la diferencia finca nel númberu de siguidores. Les sectes son a cencielles los movimientos minoritarios, cuidao que el cristianismu y otres relixones empezaron siendo consideraes como sectes mientres yeren minoritaries, hasta que se convirtieron en grupos numberosos y fueron entós consideraes relixón, yá sía de forma oficial, como nel casu del cristianismu, o de facto como n'otros casos. Esta opinión coincide col sentíu xeneral de la pallabra. Dalgunos acuten la definición de secta puramente a les sectes peligroses.