Diferencies ente revisiones de «Severodvinsk»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Correición de topónimos
m preferencies llingüístiques: local => llocal
Llinia 14:
El 24 d'agostu de [[1553]], [[Richard Chancellor]] a bordu del ''Edward Bonaventure'', llegó al asentamientu mineru de Nenoksa, qu'inda ye famosu pola so arquiteutura tradicional de madera. Los marineros británicos dirixir al Monasteriu de Nikolo-Korelsky, onde se sosprendieron al atopar una comunidá de "marineros en sotana" y un muelle lo suficientemente grande como pa dar cabida a dellos barcos. La principal ilesia d'esti orixinal establecimientu taba dedicada a [[Nicolás de Bari|San Nicolás]], el santu patrón de los marineros, polo que tol [[mar Blanco]] foi conocíu mientres el [[sieglu XVI]] nos mapes ingleses como la ''badea de San Nicolás''.
 
Gracies a Chancellor y a esi viaxe, creóse la [[Muscovy Company]] y el monasteriu de Nikolo-Karelsky, cuando la mayor parte del comerciu de la compañía ente Inglaterra y Moscovia pasaba al traviés del puertu localllocal. N'agostu de [[1618]], el puertu foi visitáu por [[John Tradescant el vieyu]], cuando se dirixía a estudiar una islla asitiada frente al monasteriu. Esta islla aportó a conocíu na tradición británica como la islla de la rosa, porque Tradescant atopó ellí una planta bien rara que nomó ''Rosa Moscovita'' y llevar a Londres.
 
Los edificios esistentes del monasteriu fueron construyíos a la fin del periodu moscovita. La cúpula de la catedral de [[Nicolás de Bari|San Nicolás]] foi construyida ente 1670-74, precedida pola ilesia de l'Asunción (1664-1667), a la que se xune una galería. Delles décades más tarde, les muralles y les torres fueron construyíes en madera, y lo meyor calteníu d'estes torres foi tresportáu polos soviéticos a [[Kolomenskoe]], [[Moscú]], nes que pueden trate anguaño.