Diferencies ente revisiones de «Boeing 777»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-\[\[\b([a-zA-ZáéíóúÁÉÍÓÚñÑ]+)(a\b)\]\]s\b +\1es)
m preferencies llingüístiques: local => llocal
Llinia 439:
* El 8 de marzu de 2014 a les 2:40, el [[vuelu 370 de Malaysia Airlines]] un 777-200 que se dirixía a Beixín perdió contautu col control de tráficu aereu, dempués de desapegar de Kuala Lumpur, con 239 pasaxeros a bordu. Los últimos datos conocíos del MH370 dempués de que sumiera del [[radar]] de los controladores aéreos a les 1.19 hores (hora de [[Kuala Lumpur]]) menos d'una hora dempués de desapegar, consisten n'ecos detectaos por radares militares (malayos pero tamién tailandeses) qu'amuesen qu'l'[[avión]] dio la vuelta y dirixióse al [[estrechu de Malaca]]. Hasta cuasi ocho hores dempués recibiéronse seis señales del avión nun satélite de la compañía británica [[Inmarsat]] que dexaron dibuxar dos posibles trayectories (una al norte escontra [[Asia]] central y otra al sur del [[Océanu Índicu|Índicu]]) como posibles últimes localizaciones del aparatu, usando analís de frecuencies por [[efeutu Doppler]]. A principios d'agostu de 2015 un pescador de la Islla de La Xunta -Océanu Índicu- topó unos restos que podríen ser del fuselaxe del aparatu.
 
* El 17 de xunetu de 2014, el [[vuelu 17 de Malaysia Airlines]] un 777-200ER que se dirixía dende [[Ámsterdam]] escontra [[Kuala Lumpur]] perdió contautu col control de tráficu aereu a les 14:15 (Hora LocalLlocal). Depués confirmóse la noticia, de que l'avión con 283 pasaxeros y 15 tripulantes estrellárase na villa de [[Grabovo]] na zona ucraniana de [[Shajtarsk]] na Área de [[Donetsk]], a 40 kilómetros de la frontera con [[Rusia]], productu d'un algame d'un [[Misil superficie-enrite|misil]], del cual inda non saber la so procedencia. N'agostu de 2015 técnicos holandeses atoparon na zona del impacto restos que podríen ser d'un misil de fabricación rusa.
 
*El 9 de setiembre de 2015, un 777-200 de [[British Airways]] amburar na pista d'aterrizaxe, a les 16:14 hora localllocal, nel [[Aeropuertu Internacional McCarran]], el vuelu BA2276, que se dirixía a [[Aeropuertu de Londres Gatwick]], tuvo d'albortar el despegue en amburándose el motor esquierdu y la parte baxa del avión, l'aeronave tenía 159 pasaxeros y 13 tripulantes a bordu, l'aparatu foi sacupáu a tiempu, magar eso, siquier 12 persones fueron llevaes a un hospital cercanu y los demás fueron llevaos a la terminal, la pista na que s'atopaba'l B777 foi cerrada, pero les otres trés siguieron n'operación, l'aeródromu de [[Les Vegues]] tamién suspendió les sos operaciones, dellos pasaxeros esplicaron que momentos antes de sacupar al traviés de les ramples enchibles notaren un golor a quemáu al interior de la cabina. L'incidente inda ta n'investigación.{{actualizar}}
 
== Especificaciones ==