Diferencies ente revisiones de «Educación preescolar»

Contenido eliminado Contenido añadido
m preferencies llingüístiques: local => llocal
m preferencies llingüístiques: local => llocal
Llinia 134:
Les aiciones que se realizaron pa llevar a la práutica'l currículum nacional base, tuvieron como puntu de partida les etapes de desenvolvimientu del neñu y la neña de 0 a 6 años d'edá y la riqueza cultural del país. El currículum nacional base contién lo que les neñes y los neños de 4 a 6 años han d'aprender en Guatemala pa la so crecedera personal y consecuentemente pal meyoramientu de les sos comunidaes.
 
Una de les principales carauterístiques d'esti currículum ye la flexibilidá, lo que facilita la so contextualización tantu nel ámbitu rexonal como nel localllocal, por que respuenda con efectividá a les necesidaes ya intereses de la población infantil de tolos rincones del país.
 
Los CENACEP (Centros d'Aprendizaxe Comuñal n'Educación Preescolar, o Centros de ''Aprestamiento'' Comuñal n'Educación Preescolar) son una modalidá educativa de aprestamiento aceleráu, dirixíu a la niñez de 6 años d'equí p'arriba, de les distintes etnies del país, que van ingresar al primer grau primaria, que nun tuvieron accesu al nivel preprimario, nin rellación escolar dalguna.