Diferencies ente revisiones de «Bolsa de Tokiu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: casi => cuasi
m Iguo testu: "les manos" => "les manes"
Llinia 58:
Les xeres de compensación y lliquidación resultantes de les operaciones de mercáu, son llevaes a cabu por dos empreses independientes.
La compensación, esto ye, el valumbu individual de cada axente que determina la cantidá d'aiciones qu'a la fin de la xornada merca, viende y guarda, realizar la corporación '''JSCC''' o '''Japan Securities Clearing Corporation'''. Esta empresa ye común a los seis bolses nipones, una y bones los seis tán interconectaes. Poro, el so trabayu ye determinar los saldos y movimientu d'aiciones ente les distintes partes y axentes y tresmitir esa información a los liquidadores.
La lliquidación ye'l trespasu efectivu, el cambéu de manosmanes, d'unos individuos, (vendedores) escontra otros (el compradores). Les funciones propies de la lliquidación son llevaes a cabu pola empresa '''JASDEC''' o '''Japan Securities Depository Center. Inc.''' Y estes funciones son
* Curiar los saldos d'aiciones de los axentes participantes, y executar les tresferencies d'unos a otros d'alcuerdu a les anotaciones en cuenta y a la información que-y suministra l JSCC.
* Da los permisos pa la posesión direuta d'aiciones.