Diferencies ente revisiones de «Miami Heat»

Contenido eliminado Contenido añadido
m apostrofación
m Iguo testu: "les manos" => "les manes"
Llinia 139:
[[Damon Jones]], que quedó como [[axente llibre]], optó pola meyor ufierta que-y fixeron los [[Cleveland Cavaliers]]. Dalgunos criticaron, a la d'establecer favoritos, que Miami había conjuntado un bon forno pero bien veteranu (O'Neal, Mourning o Payton yeren los exemplos más evidentes), inclusive con xugadores que yá pocu teníen qu'ufiertar, casu de Walker o Williams.
 
Tres un empiezu de 11–10, con un O'Neal mancáu, Riley convirtióse nuevamente nel entrenador del equipu'l [[12 d'avientu]] de [[2005]], tres l'arrenunciu de Van Gundy por asuntos personales.<ref>ESPN.com [http://sports.espn.go.com/nba/news/story?id=2256435 Riley vuelve al banquín de los Heat tres l'arrenunciu de Van Gundy], consultáu [[xunetu de 2008]]</ref> L'equipu ganó los primeros trés partíos so la conducción de Riley, perdiendo'l cuartu colos [[Cleveland Cavaliers]]. El mes de [[xineru]] saldar con 10 victories y 5 derrotes, pero los Heat siguíen siendo criticaos por nun poder vencer a los equipos más potentes de la lliga. Cayeren dos veces ante [[San Antonio Spurs]], vixentes campeones, y otres 2 ante [[Phoenix Suns]], amás de la humillante derrota que sufrieron a manosmanes de [[Dallas Mavericks]], por 36 puntos.
 
A pesar de les crítiques, l'equipu consiguió entrar nos playoffs, salir victoriosu de toles rondes y llegar a les [[Finales de la NBA]] per primer vegada na so hestoria, ónde ganó 4-2 a los favoritos [[Dallas Mavericks]]. [[Dwyane Wade]] consiguió'l [[MVP de les Finales de la NBA|MVP de les Finales]].
Llinia 241:
A pesar de lo que munchos piensen ésta nun foi la peor temporada pal Heat. Cola salida de Wade y con Bosh n'estáu de salú delicáu, Pat Riley tuvo que buscar armar un equipu, en como'l lo describe, de la nueche al día. Por tales motivos el Heat llogró fichar a xugadores los cualos nun fueren recontratados polos sos equipos y la so única opción pa siguir na NBA, yera xugar nel AAA. Talmente que xugadores como Dion Waiters, James Johnson, Willie Reed y Wayne Ellington llegaron a Florida pa xugar nel tricampeón.
 
Dar a conocer a primeros d'añu que Chris Bosh fallara una vegada más el so exame médicu, y el Heat yá nun trabayaba nel so reincorporación al deporte. De cuenta que l'equipu quedó en manosmanes de Udonis Haslem, Whiteside y Dragić.
 
Sicasí la primer metá de la temporada foi más que desastrosa, terminó con 11-30, el segundu peor récor de tola lliga. Sicasí l'equipu supo sobreponese a les adversidaes, empezando a ganar, llegando a una racha de 13 partíos consecutivos. Con actuaciones estelares como la de Dion Waiters, James Johnson, Ellington, Dragić y de xacíu Whiteside. De cuenta que l'equipu termino la temporada regular con una marca de 41-41 (.500) llogro que nengún otru equipu na NBA llevara a cabu enxamás.