Diferencies ente revisiones de «Reinu visigodu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m apostrofación
m Iguo testu: "les manos" => "les manes"
Llinia 68:
Les ciudaes hispanorromanas aceleraron la [[Colapsu social|decadencia]] por cuenta de les invasiones xermániques. Esto afectó a les actividaes artesanales y al comerciu controláu por [[sirios]] y [[xudíos]]. Los intercambios cada vez se fixeron menos frecuentes, polo que les víes de comunicación romanes cayeron en desusu. La economía se ruralizó, y l'agricultura y la ganadería convertir n'actividaes básiques.
 
Coles [[Invasiones xermániques na península ibérica|invasiones xermániques]] la Península partir en dos terceres partes, trabayaes na mayor parte por colonu. L'enclín de la monarquía a pagar los cargos alministrativos y militares con tierres públiques dio llugar a la concentración de la propiedá a manosmanes de la [[nobleza]] hispanorromana. Los esclavos resultaben ser más costosos d'alimentar y difíciles de retener, polo que s'oldearon colos colonos y dambos dieron orixe a los denominaos [[siervos]].
 
A mediaos del [[sieglu VII]] el reinu visigodu entró en [[crisis]] por causa de la incapacidá de la [[monarquía]] pa cobrar [[tributu|tributos]] y caltener el so [[autoridá]]. Esto causó la formación de grupos nobiliarios rivales y les disputes por ocupar el tronu, lo que fundió la monarquía visigoda ante la [[Conquista musulmana de la península ibérica|invasión musulmana]].