Diferencies ente revisiones de «Sacerdote»

Contenido eliminado Contenido añadido
m "rellación" en cuenta de "relación" (que nun ta nel DALLA)
m Iguo testu: "les manos" => "les manes"
Llinia 50:
Según Pablo de Tarsu, na epístola a los Hebreos 7:11-12, la [[llei de Moisés]] (que dende esi momentu sería llamada ''[[Antiguu testamentu]]'') foi recibida sol sacerdociu aarónico (inferior), y sicasí los ''[[Evanxelios]]'' fueron recibíos sol sacerdociu cimeru de Melquisedec.
 
D'alcuerdu a la creencia cristiana, el sacerdote recibe poder de Dios y tien d'usalo al so serviciu. Pa ciertes denominaciones cristianes, esti poder inclúi la sanación por [[imposición de manosmanes]], a semeyanza de lo que se rellata nos evanxelios avera del poder conferíu por Jesús a quien salieron a pedricar nel so nome.
 
D'alcuerdu a les enseñances cristianes, el sacerdote tien de dar amuesa de virtúes como paciencia, bondá, pureza y sinceridá y ser capaces de sobrollevar circunstancies adverses pa cumplir la so misión. Nes primeres años del cristianismu, los fieles d'esta relixón fueron escorríos y munchos d'ellos, incluyendo a sacerdotes, fueron torturaos y asesinaos por profesar les sos creencies.
Llinia 80:
 
=== Na Ilesia de Xesucristo de los Santos de los Últimos Díes ===
Pa [[La Ilesia de Xesucristo de los Santos de los Últimos Díes]] (conocida como Ilesia mormona), el sacerdociu ye l'autoridá y el poder eternu de Dios, Él creó y gobierna los cielos y la tierra per mediu del sacerdociu. Ellos creen que Dios da l'autoridá del sacerdociu a varones dignos de la Ilesia con cuenta de que puedan actuar n'El so nome pa la salvación de la familia humana. Per mediu del sacerdociu, ellos pueden ser autorizaos a pedricar l'evanxeliu, a alministrar les ordenances de salvación y a gobernar el Reinu de Dios na tierra. Nesta Ilesia hai dos sacerdocios, el de Melquisedec y el Aarónico. Estos sacerdocios fueron restauraos mientres una visita que [[Joseph Smith]], el restaurador d'esa relixón, afirmó tener, y por aciu la imposición de manosmanes de Juan el Bautista (el cual confirió-y el sacerdociu Aarónico) y de Pedro, Santiago y Juan (quien-y dieron el sacerdociu de Melquisedec) nel añu 1829. El Sacerdociu de Melquisedec -según la doctrina de [[Joseph Smith]]- ye'l mayor d'ellos, tien el derechu de presidir, y tien poder y autoridá sobre tolos oficios na Ilesia, ente que'l Sacerdociu Aarónico ye una dependencia del anterior y ye preparatorio. El Sacerdociu tresmitir polo xeneral a tolos varones dignos a partir de los 12 años por aciu la imposición de manosmanes por daquién que tenga l'autoridá pa faelo.
 
{{cita|"Creemos que l'home tien de ser llamáu por Dios, por profecía y pola imposición de manosmanes, por aquellos que tienen l'autoridá, con cuenta de que pueda pedricar l'Evanxeliu y alministrar les sos ordenances" Artículos de Fe 1: 5<ref>[http://www.lds.org/scriptures/pgp/a-of-f/1.5?lang=spa Artículos de Fe 1: 5]</ref>}}
 
=== Testigos de Jehová ([[Presbíteru|Vieyu]] o [[Obispu|Superintendente]]) ===