Diferencies ente revisiones de «Bernaldo de Quirós»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
mSin resumen de edición
Llinia 1:
'''Bernaldo (o Bernardo) de Quirós''' ([[1675]] - [[1710]]) ye'l nome pol que lliterariamente se conoz a ''Francisco Bernardo de Quirós y Benavides'', poeta [[Asturies|asturianu]] de vida escura (1675 - 1710) que morrió inda mozu na batalla de Zaragoza. Paez que fou poeta nomáu y perconocíu na so dómina, pero güei namás pue llese el poema "El caballu", ensin dulda una les obres más importantes na lliteratura asturiana.
 
Así fala dél el [[Padre Feijóo]]: "Era sujeto de exquisita vivacidad y penetración, de portentosa facilidad y elegancia en explicarse, de admirable facultad memorativa, insigne Poeta, Historiador, Humanista, Matemático, Filósofo. Sobre todo, la valentía de su numen poético, y la gracia y agudeza de su conversación, tanto en lo festivo como en lo serio, excedían a cuanto yo puedo explicar. Certifico, que las pocas veces que logré oírle, me tenía absorto y sin aliento para hablar una palabra, tanto por no interrumpir la corriente de las preciosidades que derramaba, cuanto por conocer que todo lo que yo podría decir parecía cosa vil a vista de la variedad y hermosura de sus noticias, juntas con la facilidad, energía, y delicadeza de sus expresiones" (''Teatro crítico universal'', tomu 4, discursu 14, seición XXIII)
 
Ye perimportante nun tracamundialu col autor de teatru, en castellán, Francisco Bernardo de Quirós ([[1580]] - [[1668]]), nin col militar del mesmu nome ([[1650]] - [[1708]]).
 
==Enllaces esternos==
*[http://www.cavedaynava.org/caballu.txt El poema "El caballu" nel proyeutu Caveda y Nava]
 
[[Categoría:Escritores d'Asturies|Quirós, Bernaldo de]]
== Enllaz esternu ==
[http://www.cavedaynava.org/caballu.txt El poema "El caballu" nel proyeutu Caveda y Nava]
 
[[Categoría:Escritores d'Asturies]]