Diferencies ente revisiones de «Skype»

Contenido eliminado Contenido añadido
m preferencies llingüístiques: local => llocal
mSin resumen de edición
Llinia 37:
* Xeneración de llamaes de voz a baxu costo dende un usuariu de Skype con PC coneutáu a Internet, escontra teléfonos de rede fixa o móvil. Rique contratu de pagu, mensual o añal.
* Comunicación y unviada de datos a baxu costo (testu y gráficos) dende un usuariu de Skype con PC coneutáu a Internet escontra equipos de [[fax]] (o ordenadores con software de fax) conectaos a redes de telefonía fixa. Rique contratu de pagu.
* Llamaes de voz a tarifa de lllamadallamada llocal dende teléfonos de rede fixa o móvil al númberu telefónicu d'un usuariu abonáu a Skype con PC coneutáu a Internet. Si l'usuariu receptor nun ta disponible, Skype ufierta un serviciu de contestador automáticu. Rique contratu de pagu per parte del receptor. Les llamaes xeneraes dende teléfonos móviles paguen les tarifes locales del serviciu celular.
* Comunicación y unviada de datos a tarifa de lllamadallamada llocal dende equipos de fax conectaos a redes de telefonía fixa escontra un abonáu de Skype con PC coneutáu a Internet. Rique contratu de pagu per parte del receptor.
* Comunicación per esviadura telefónicu y de testu a baxu costo dende teléfonos de rede fixa o celular escontra un abonáu de Skype con PC coneutáu a Internet. Rique contratu de pagu per parte del receptor.