Diferencies ente revisiones de «Cancún»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Seden => Sedan (tipu de coche)
m Iguo plurales
Llinia 555:
El [[Muséu Maya de Cancún]] abeluga una de les colecciones arqueolóxiques de la cultura maya más significatives de Méxicu, pos non solo inclúi pieces de la mayor relevancia que fueron atopaes nel Estáu de Quintana Roo, sinón tamién una seleición de pieces emblemátiques de los sitios mayes de Palenque, Chichén Itzá, y Comalcalco, ente otros xacimientos representaos.
 
Ta allugáu nel kilómetru 16.5 del Blvd. Kukulcán, na Zona Hotelera de Cancún. El so diseñu, obra del arquiteutu Alberto García Lascurain, ye vanguardista. Enfatiza la imaxe llinial con murios de celosía en concretu, espacios d'aire llibre que dexen al visitante esfrutar del clima de Cancún. Foi inauguráu'l 2 de payares de 2012. Ta desplantado na denominada selva de San Miguelito, a unos cuantos metros de la llaguna Nichupté y ta integráu al sitiu arqueolóxicu de San Miguelito (ciudá maya de 1250-1550 d.C.), que se visita conxuntamente cola cortil museística, conformando una área total abierta al públicu de pocu más de 80 hectárees. Les edificaciones del Muséu atopar a ocho metros d'altor ya inclúin tres volumenvolúmenes de pabellones d'exhibición.
[[Archivu:cancun 2.JPG|400px|thumb|left|Sablera Delfines, ó El Mirador, una de les ventanes al Mar Caribe que caltien la zona hotelera.]]
Tantu'l Muséu como'l xacimientu arqueolóxicu son operaos pol Institutu Nacional d'Antropoloxía y Hestoria. La visita a la cortil inclúi l'accesu a la zona arqueolóxica de San Miguelito, que se compon de cuatro conxuntos conformaos por estructures precolombines, con un basamento remocicáu mientres la dómina prehispánica, onde se caltienen restos d'un templu. El complexu llogró integrar la vexetación orixinal de San Miguelito coles árees jardinadas del Muséu polo que'l visitante puede realizar un percorríu integral y altamente gratificante.