Diferencies ente revisiones de «Citroën C4»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Seden => Sedan (tipu de coche)
m Iguo plurales
Llinia 172:
El frontal representa los "chevrones" del logotipu de la marca, tantu na terminación del capó como na parrilla. Nel trés puertes, les llinies del techu van cayendo sópito depués de pasar pola pilastra "B", y terminen nuna cola ataya, con un pequeñu alerón y el vidriu traseru cortáu en dos partes. El coeficiente aerodinámicu Cx del C4 <!-- ¿qué carrocería? -->ye de 0,28. El hatchback conocer en China como "C-Quatre".
 
Una variante sedán de cuatro puertes del C4 fabricar dende febreru de 2006 en China (onde-y lo llama "C-Triomphe") en collaboración cola empresa Dongfeng, que tamién constrúi'l [[Citroën ZX]] de tres volumenvolúmenes). En marzu de 2007 empezó a fabricase na planta d'[[El Palombar (Buenos Aires)|El Palombar]], Buenos Aires, Arxentina, onde se produz ente otros el [[Peugeot 307]] y el [[Peugeot 206]], p'abastecer el mercáu d'América del Sur y el d'Europa.
 
Respectu de la versión tres puertes, el sedán ye 495&nbsp;mm más llargu (4770&nbsp;mm contra 4275&nbsp;mm), tien una batalla 100&nbsp;mm mayor, idénticu anchu y ye 52&nbsp;mm más altu. Puede considerar como un productu d'un segmentu C+ o D-, considerando qu'en llongura supera al Citroën C5, que ye del [[segmentu D]]. El maleteru tien una capacidá de 513 llitros, unu de los más espaciosos de la so categoría.