Diferencies ente revisiones de «Rosalind Franklin»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: "Acedu desoxirribonucleico" => "Ácidu desoxirribonucleico"
m cartafueyu de países: Copenhague => Copenḥague
Llinia 40:
A la fin de 1951, creyer en King's College que la forma B del ADN yera helicoidal, pero dempués de que Franklin documentó una imaxe asimétrica en mayu de 1952, ella mesma dexó de creer que la forma A tuviera una estructura helicoidal. <ref name="Wilkins, p. 176">Wilkins, p. 176</ref> En xunetu de 1952, a manera de chancia pesada empobinada a Wilkins (quien frecuentemente espresaba que dambes formes del ADN yeren helicoidales), Franklin y Gosling redactaron un avisu aciagu onde se llamentaben pola "muerte" de la estructura cristalina helicoidal del ADN (A-ADN). <ref>Wilkins, p. 182.</ref> Mientres 1952, ellos aplicaron la [[función de Patterson]] a les imáxenes d'ADN que xeneraren. <ref>Maddox, p. 168.</ref> Esto implicó un trabayu bien demandante, pero rindió frutos y amontó la comprensión de la estructura de la molécula. <ref>Maddox, p. 169.</ref><ref>Wilkins, pp. 232–233.</ref>
 
En xineru de 1953, Franklin reconciliara los sos datos en conflictu y concluyó que dambes formes d'ADN taben formaes por 2 hélices, y empezara a escribir una serie de trés manuscritos, dos de los cualos incluyíen una cadarma ADN de doble cadena. Los sos dos manuscritos alrodiu de la forma A publicáronse na revista ''[[Acta Crystallographica]]'' en [[CopenhagueCopenḥague]] el 6 de marzu de 1953, un día primero que Watson y Crick completaren el so modelu d'ADN B. Ella debió d'unvialos mientres la pareya de Cambridge atopábase construyendo'l so modelu, y ensin dulda escribir antes d'enterase del conteníu del so trabayu. <ref>Maddox, p. 199.</ref> El 8 de xunetu de 1953, modificó unu d'esos artículos "en prueba", debíu al trabayu recién realizáu polos equipos de trabayu de King's y Cambridge.
 
El tercer borrador falaba alrodiu de la forma "B" del ADN, data del 17 de marzu de 1953 y afayar años dempués el so colega de Birkbeck, [[Aaron Klug]], ente otros documentos sos. Aaron publicó dempués una evaluación de la cercana correlación esistente ente'l borrador y el tercer artículu del tríu orixinal de ''Nature'' del 25 d'abril de 1953. <ref>Klug, A. "Rosalind Franklin and the double helix", ''Nature'', 248 (26 April 1974): 787–788</ref> Klug diseñó esti artículu pa complementar el primeru qu'escribiera, defendiendo la significativa contribución que Franklin apurrió a la estructura del ADN. <ref>Klug, A. Rosalind Franklin and the discovery of the structure of DNA, ''Nature'', 219 (24 August 1968): 808–810 & 843.</ref> Escribiera'l primer artículu en respuesta a la representación incompleta del trabayu de Franklin incluyida nel llibru de les memories de Watson, ''El doble héliz'', publicada en 1968.