Diferencies ente revisiones de «Metro-Goldwyn-Mayer»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: "les manos" => "les manes"
Llinia 35:
[[Goldwyn Pictures]], foi fundáu en [[1917]], col característicu logotipu de [[Lleo'l Llión]]. En [[1924]] [[Marcus Loew]] mercó [[Louis B. Mayer Pictures]] y [[Goldwyn Pictures]], fundiéndolos con [[Metro Pictures Corporation]], creando asina, l'estudiu veteranu Metro-Goldwyn-Mayer. [[Louis B. Mayer]] y [[Irving Thalberg]] formaron el nuevu equipu directivu.
 
Cola fusión, caúna de los trés pequeñes compañíes apurriríen les sos propies cualidaes: Mayer incorporaría a les sos estrelles y personal técnico; Goldwyn contribuyiría, principalmente, con un estraordinariu estudiu asitiáu en [[Culver City]], una pequeña cadena de cines y l'emblemáticu símbolu del lleón ruxendo; finalmente, Metro traería a los sos másmass celebraos direutores y estrelles.
 
Pasu ente pasu, la MGM foise convirtiendo n'unu de los estudios más importantes de [[Hollywood]]. Producíen películes que xiraben en redol a les sos estrelles, pa promocionales, y calteníen una factura fílmica de gran nivel gracies a los sos principales técnicos. La creatividá individual respetóse siempres y cuando nun entrara en conflictu cola premisa del estudiu: les estrelles son lo primero.
Llinia 53:
 
Finalmente, el 11 de payares de 2010, Metro-Goldwyn-Mayer declarar en quiebra, presentando la declaración d'insolvencia ante un Tribunal de [[Manhattan]]. So la proteición de la Llei de Quiebres estauxunidense, MGM va poder lliberar de les sos pesaes deldes, que xubíen a alredor de 4000 millones de dólares por [[JP Morgan]]. En 2014 cumplió 90 años dende la so fundación, en 1924.
 
== Logo del lleón y lema ==
El [[lema]] oficial del estudiu, “Ars Gratia Artis”, ye una frase en llatín que significa “L'arte pal arte”. Foi escoyida por [[Howard Dietz]], direutor de publicidá del estudiu. El logotipu del estudiu ta conformáu por un lleón ruxendo arrodiáu por un aniellu nel que ta inscritu'l lema del estudiu.