Diferencies ente revisiones de «Frantz Fanon»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-\[\[\b([a-zA-ZáéíóúÁÉÍÓÚñÑ]+)(a\b)\]\]s\b +\1es)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- -yos\b + les)
Llinia 79:
[[Sartre|J. P. Sartre]] comentó que'l llibru ye "la negación de la negación del negru". Sicasí, dellos autores haber criticáu por paecer escaecer que la "oralidad" puede tener un papel positivu de resistencia ente los primíos, dando poder a los suxetos (nel so doble sentíu d'individuos y sometíos). Considérese, por casu, y en rellación a los tiempos y problemática de Fanon, tantu [[Albert Camus]] como [[Jean Genet]] y [[Jacques Derrida]] etc, ensin escaecer, paradójicamente, a Fanon mesmu.
 
La segunda publicación fundamental de Fanon tuvo llugar, en [[1961]], dempués de la so muerte. El títulu: ''-yos Damnés de la Terre'', ye una referencia explicita al primer versu de [[La Internacional]], que, en francés diz: Debout ! -yosles damnés de la terre ! Debout ! -yosles forçats de la faim!. El títulu ye xeneralmente traducíu al castellán como ''Los condergaos de la tierra''.
 
Sicasí, esos condergaos de la tierra nun son el [[proletariáu]] de [[Marx]] sinón más bien el [[lumpenproletariado]], quiciabes lo que pasó a ser llamáu los [[Segregación|marginalizados]] o "el [[pueblu (sociedá)|pueblu]]". Fanon específicamente usa'l términu pa referise a quien nun tomen parte na producción industrial, especialmente'l campesinado probe que vive nes contornes de les ciudaes, argumentando que solo esi grupu tien o caltien l'abonda autonomía del aparatu colonizador como pa montar exitosamente una rebelión. Pa él, tantu'l proletariáu urbanu como les clases burgueses son "asimilaes" y escarecen de la motivación o necesidá de poner n'efectu una revolución verdadera.