Diferencies ente revisiones de «Imperiu de Brasil»

Contenido eliminado Contenido añadido
m topónimos
m topónimos
Llinia 150:
Al asumir el tronu, entá taba activa la [[Guerra de los Farrapos]] (''farrapos'' en portugués significa ‘harapos' y «farrapientu» ―‘pordiosero'―, foi'l llamátigu despreciatible que les autoridaes brasileñes dieron a los independentistes de la [[Región Sur de Brasil|Región sur]]). La Revolución ''Farroupilha'' (de los ‘farrapientos') tomaba proporciones tarrecibles pal gobiernu brasileñu, y taba próxima a llograr la so independencia. Pedru II nomó al [[Luis Alves de Lima y Xibla|Barón de Caxiás]] comandante en Xefe del Exércitu Imperial, el barón foi agraciáu col títulu de presidente de la provincia de [[Rio Grande do Sul]].
 
Teniendo la llibertá d'actuar pola fuercia contra la población riograndense, el barón usó la [[diplomacia]] y la fuercia, axustando colos líderes y dirixiendo manifiestos patrióticos a los independentistes riograndenses. Delles vegaes mentó Caxiás que l'auténticu enemigu nun yera l'emperador nin los brasileños, sinón que yeren «[[Manuel Oribe]] y [[Juan Manuel de Rosas]]», presidentes respeutivamente d'[[Uruguái]] y [[Buenos Aires]]. Estos buscaben entós la unión de los dos estaos (el [[Estáu Oriental del Uruguái]] y la [[Confederación Arxentina]]) pa la creación d'un poderosu Estáu republicanu na [[Cuenca de la Plata]], y el [[Luis Alves de Lima y Xibla|Barón de Caxias]] esplotó la rocea de los ''gaúchos'' [[Rio Grande deldo SurSul|riograndenses]] contra los sos vecinos, llogrando qu'estos fixeren la paz col Imperiu.
 
Les negociaciones remataron en [[1845]], cuando s'apautó'l [[Tratáu del Ponchu Verde]]. El Barón de Caxias foi nomáu “Pacificador del Brasil” y recibió el títulu de conde.