Diferencies ente revisiones de «Valse»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: desambiguación => dixebra
m iguo parámetru de plantía
Llinia 83:
El valse mexicanu tuvo dende un principiu carauterístiques propies. Menguo'l vértigu y rapidez de la danza, fíxose más lentu y fayadizu pa escuchase.
 
{{Multimedia |archivoarchivu =
Valse Chiapa de Corzu.ogg
| títulu = ''Valse Chiapa de Corzu.'' <br />
Llinia 110:
[[Frédéric Chopin]], el gran compositor y pianista polacu, apurrió una cantidá d'escelentes valses pa [[pianu]] y, ente ellos, el valse más curtiu denomináu ''[[Valse del Minutu]]''. Los [[Strauss]] tamién destacaron como grandes compositores de valse, especialmente [[Johann Strauss (fíu)]]. En Llatinoamérica esisten diverses variantes como'l [[valse peruanu]], valse venezolanu, el valse colombianu, el valse brasileñu y el valse ecuatorianu con carauterístiques que difieren de país a país.
 
Podemos dicir con exactitú que tanto esti compositores como munchos, llegaron a formar una música que participó nel desenvolvimientu artísticu, tan importante pa los humanos. Conócense, por casu, de [[Piotr Ilich Tchaikovsky|Tchaikovsky]] pieces famoses como'l ''Valse de les flores'' de d'[[El cascanueces]], el Valse de [[La bella durmiente]] o'l Valse de d'[[El llagu de los cisnes]], de la mesma qu'oyeríamos pieces de Strauss tales como ''[[Sangre Vienés]]'', el ''Valse de los Novios'' o'l ''Valse del Emperador''.
 
== Referencies bibliográfiques ==