Diferencies ente revisiones de «Break dance»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: casi => cuasi
m Preferencies llingüístiques: técnica => téunica
Llinia 30:
=== Elementos del Break dance: ===
* '''Top Rock''' (baille de pié) esta parte ye la carta de presentación de cada baillarín nel cual puede vese parte del estilu, musicalidá y orixinalidá.
* '''Footwork''' (trabayu de pies) esti ye la pilastra mas complexu d'esta danza la cual rique de muncha técnicatéunica, postura y creatividá pa desglosar y enllazar los pasos fundamentales y poder ser mas orixinal, esta caña cunta con dos sub cañes llamaes "'''BackBone'''" y "'''FloorRocks'''". Podríamos dicir que los BackBones ye llevar dellos movimientos de FootWorks al nivel del llombu altu y los FloorRocks vendría ser fluyir a nivel del pisu yá seya por llombu, pechu, cadril. Tambien cabo refugar qu'esisten otros trabayos que son complementos pal footwork como legs-work y hands-work.
* 3) '''Power Moves''' (movimientos de poder) ye importante mentar qu'éstos movimientos riquen de fuercia abdominal y de brazos, axilidá, flexibilidá y disciplina lo cual trai a un entrenamientu enfocáu, esta caña cunta con una sub caña llamada "'''Tricks'''" un exemplu puede ser el fundir un Freeze ej: (Air Chair) + Power ej: (Hand Hop) = Saltos en Air Chair.
* 4) '''Freeze''' (postures conxelaes) consiste en quedase "conxeláu" o quietu nuna posición la cual pueden combinase y enllazar con otres "cañes" de baille o pasar a otru freeze en cualquier momentu de la entrada si asina se quier. Pueden executase en cualquier momentu pero lo mas importante ye saber cuando executalos, la musicalidá a la de marcar un beat, la variedá de freezes y la dificultá que podamos amesta-y al movimientu son fundamentales.
 
=== Batalles ===
Los enfrentamientos ente los b-boys pueden ser individuales, en pareyes o crews. Pa definir al ganador califica'l desenvolvimientu de la entrada: Top Rock, Foot work, Power move y Freeze. La calificación va depender de la técnicatéunica, la orixinalidá, la complexidá, rítmica y fluidez de felicidá entrada.
 
=== En Venezuela ===