Diferencies ente revisiones de «Centru de conexón»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-\[\[\b([a-zA-ZáéíóúÁÉÍÓÚñÑ]+)(a\b)\]\]s\b +\1es)
m Preferencies llingüístiques: técnica => téunica
Llinia 5:
Dalgunes [[aereollinia|aereollinies]] quiciabes usen un únicu centru de conexón, ente qu'otres tienen múltiples centros de conexón. Los centros de conexón son utilizaos tantu pal tresporte aereu de pasaxeros como tamién pal tresporte de cargues.
 
Munches [[aereollinia|aereollinies]] tamién utilicen ciudad foco (del [[Idioma inglés|inglés]] "focus city"), que funcionen básicamente como centros de conexón, pero con menor cantidá de vuelos. Tamién utilicen el términu centro de conexón secundariu, un términu non técnicutéunicu pa grandes ciudaes focu. Exemplos inclúin a [[British Airways]] nel Aeropuertu de Mánchester y [[US Airways]] nel Aeropuertu Internacional de Pittsburgh.
 
Dalgunos de los más importantes centros de conexón de les mayores [[aereollinia|aereollinies]] del mundu son conocíos como centru de conexón "fortaleza"; tales [[aeropuertu|aeropuertos]] tán xeneralmente apoderaos por una única [[aereollinia]], que puede ser responsable de más del 70% del tráficu aereu del centru de conexón "fortaleza". Exemplu d'ellos inclúin [[Northwest Airlines]] y el so centru de conexón nel Aeropuertu Internacional de Minneapolis-Saint Paul, [[Delta Air Lines]] y el so centru de conexón nel [[Aeropuertu Internacional Hartsfield-Jackson]] y [[American Airlines]] col so centru de conexón nel [[Aeropuertu Internacional de Dallas-Fort Worth]]. Dalgunos sostienen que la esistencia de tales centros de conexón pueden esaniciar la competencia, como asocedió cola batalla de ProAir contra Northwest; el fechu de que ProAir operó namái por un curtiu periodu nel Aeropuertu de Detroit ye de cutiu citáu como exemplu. [[Northwest Airlines]] foi capaz d'imponese a l'[[aereollinia de baxu costo]] igualando los sos precios y ufiertando vuelos más frecuentes.